Nowe posty

Autor Wątek: Quake3 na linuxie  (Przeczytany 3682 razy)

Gidel

  • Gość
Quake3 na linuxie
« dnia: 2006-01-10, 19:28:37 »
zainstalowałem quake3 arena na linuxie i skopiowałem potrzebne pliki. Gdy włączam pokazuje się intro. Gdy się ono kończy pojawia się czarny ekran. Słychać jest wszystko jak by działało.tzn gdy ruszam myszką jest dzwięk jak w quake 3

Michu[lama]

  • Gość
Quake3 na linuxie
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-01-10, 20:33:06 »
2006-01-10 19:28:37 Gidel napisał:

> zainstalowałem quake3 arena na linuxie i skopiowałem potrzebne pliki. Gdy włączam pokazuje się
 > intro. Gdy się ono kończy pojawia się czarny ekran. Słychać jest wszystko jak by działało.tzn
 > gdy ruszam myszką jest dzwięk

...................................
czary mary czary mary...................

Moze jednak napisal bys cos wiecej ?
np co i jak + takie inne zupełnie nie potrzebne bajerki jak sterowniki do......... heh

. pozdrawiam

Gidel

  • Gość
Quake3 na linuxie
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-01-14, 19:30:53 »
2006-01-10 20:33:06 Michu[lama] napisał:

> 2006-01-10 19:28:37 Gidel napisał:
 >
 > > zainstalowałem quake3 arena na linuxie i skopiowałem potrzebne pliki. Gdy włączam pokazuje
 > się
 >  > intro. Gdy się ono kończy pojawia się czarny ekran. Słychać jest wszystko jak by
 > działało.tzn
 >  > gdy ruszam myszką jest dzwięk
 >
 > ...................................
 > czary mary czary mary...................
 >
 > Moze jednak napisal bys cos wiecej ?
 > np co i jak + takie inne zupełnie nie potrzebne bajerki jak sterowniki do......... heh
 >
 > . pozdrawiam
driverki FGRLX!!!

leiah

  • Gość
Quake3 na linuxie
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-01-15, 19:24:13 »
 > driverki FGRLX!!!
 >
co driverki FGLRX? zainstalowałeś? masz?

Gidel

  • Gość
Quake3 na linuxie
« Odpowiedź #4 dnia: 2006-01-15, 19:49:42 »
2006-01-15 19:24:13 leiah napisał:

>
 >  > driverki FGRLX!!!
 >  >
 > co driverki FGLRX? zainstalowałeś? masz?
MAM ZAINSTALOWANE!!!

Może byśmy wrócili do tematu!?!?!?

leiah

  • Gość
Quake3 na linuxie
« Odpowiedź #5 dnia: 2006-01-16, 10:40:31 »
 > Może byśmy wrócili do tematu!?!?!?
to może oświeć nas jeszcze i powiedz która wersja fglrx`a, jaki kernel.

wklej jeszcze może loga z konsoli z odpalania quake`a.
wiesz mało tu jasnowidzów

Gidel

  • Gość
Quake3 na linuxie
« Odpowiedź #6 dnia: 2006-01-16, 13:12:28 »
fglrx - 8.20.08
kernel - 2.6.8-2-k7
architektura - i686

a to loga z konsoli:

Q3 1.32b linux-i386 Nov 14 2002
----- FS_Startup -----
Current search path:
/root/.q3a/baseq3
/usr/local/games/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files)
/usr/local/games/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files)
/usr/local/games/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files)
/usr/local/games/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files)
/usr/local/games/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files)
/usr/local/games/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files)
/usr/local/games/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files)
/usr/local/games/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files)
/usr/local/games/quake3/baseq3/pak0.pk3 (3539 files)
/usr/local/games/quake3/baseq3
./quake3.x86/baseq3

----------------------
4073 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn't exec q3config.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok

------- Input Initialization -------
Joystick is not active.
------------------------------------
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
...loading libGL.so.1: Initializing OpenGL display
...setting mode 3: 640 480
Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
Xlib:  extension "XFree86-DGA" missing on display ":0.0".
Failed to detect XF86DGA Mouse
XFree86-VidModeExtension Activated at 640x480
Using 8/8/8 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
GL_RENDERER: RADEON 9200 Series DDR Generic
Initializing OpenGL extensions
...ignoring GL_S3_s3tc
...ignoring GL_EXT_texture_env_add
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_EXT_compiled_vertex_array
XF86 Gamma extension initialized

GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
GL_RENDERER: RADEON 9200 Series DDR Generic
GL_VERSION: 1.3.1030 (X4.3.0-8.20.8)
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 6

PIXELFORMAT: color(24-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
MODE: 3, 640 x 480 fullscreen hz:N/A
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU:
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
picmip: 1
texture bits: 0
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: disabled
compressed textures: disabled
Initializing Shaders
...loading 'scripts/lightningnew.shader'
...loading 'scripts/explode1.shader'
...loading 'scripts/gfx.shader'
...loading 'scripts/tim.shader'
...loading 'scripts/base.shader'
...loading 'scripts/base_button.shader'
...loading 'scripts/base_floor.shader'
...loading 'scripts/base_light.shader'
...loading 'scripts/base_object.shader'
...loading 'scripts/base_support.shader'
...loading 'scripts/base_trim.shader'
...loading 'scripts/base_wall.shader'
...loading 'scripts/common.shader'
...loading 'scripts/ctf.shader'
...loading 'scripts/eerie.shader'
...loading 'scripts/gothic_block.shader'
...loading 'scripts/gothic_floor.shader'
...loading 'scripts/gothic_light.shader'
...loading 'scripts/gothic_trim.shader'
...loading 'scripts/gothic_wall.shader'
...loading 'scripts/hell.shader'
...loading 'scripts/liquid.shader'
...loading 'scripts/menu.shader'
...loading 'scripts/models.shader'
...loading 'scripts/organics.shader'
...loading 'scripts/sfx.shader'
...loading 'scripts/shrine.shader'
...loading 'scripts/skin.shader'
...loading 'scripts/sky.shader'
...loading 'scripts/test.shader'
----- finished R_Init -----

------- sound initialization -------
------------------------------------
----- Sound Info -----
sound system is muted
    1 stereo
65536 samples
   16 samplebits
    1 submission_chunk
22050 speed
0x4e13e000 dma buffer
No background file.
----------------------
Sound memory manager started
Loading vm file vm/ui.qvm.
VM file ui compiled to 594408 bytes of code
ui loaded in 1963008 bytes on the hunk
35 arenas parsed
32 bots parsed
--- Common Initialization Complete ---
Opening IP socket: localhost:27960
Hostname: localhost.localdomain
Alias: localhost
Alias: nomad
IP: 127.0.0.1
Started tty console (use +set ttycon 0 to disable)
^3PunkBuster Server: PunkBuster Server (v0.993 | A0 C0.0) **DISABLED**
^5PunkBuster Client: PunkBuster Client (v0.993 | A0) **DISABLED**
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
Shutdown tty console

shelby

  • Gość
Quake3 na linuxie
« Odpowiedź #7 dnia: 2006-01-18, 10:51:30 »
Zainstaluj starsze sterowniki 8-16-20. U mnie pomogło.

Gidel

  • Gość
Quake3 na linuxie
« Odpowiedź #8 dnia: 2006-01-18, 10:55:36 »
2006-01-18 10:51:30 shelby napisał:

> Zainstaluj starsze sterowniki 8-16-20. U mnie pomogło.
Niedziała tak też, już tak própowałem i nic

xamil

  • Gość
Quake3 na linuxie
« Odpowiedź #9 dnia: 2006-01-19, 17:34:58 »
U mnie jest to samo... najnowszy stery fglrx, 6.9 a karta to Radeon 9250 czy jakoś tak;)