Nowe posty

Autor Wątek: mandriva 2008 problem z pakietami podczas instalacji  (Przeczytany 7175 razy)

kordian69

  • Gość
mandriva 2008 problem z pakietami podczas instalacji
« dnia: 2007-12-04, 10:56:27 »
hej
mam problem podczas instalacji mandriva 2008 w pewnym momencie powinienem wybrac pakiety ktore beda zainstalowane (widzialem takie screeny i opisy na stronach z mandriva 2007 ) ale nigdzie nie mialem takiej opcji .  jestem zielony i nie wiem co zrobic szukalem na roznych forach pomocy ale nic nie znalazlem . bardzo prosze o wszelka pomoc i dziekuje

axlinux

  • Gość
mandriva 2008 problem z pakietami podczas instalacji
« Odpowiedź #1 dnia: 2007-12-04, 14:20:16 »
Samodzielny wybór pakietów jest podczas momentu gdy wybierasz nazwijmy to charakterem twojej maszyny tzn zaznaczasz krzyżykami co ma instalować: Desktop, Xy, gry, internet ip... i z tego okna można przejść do samodzielnego wyboru pakietów.

Tak mi się wydaje choć teraz głowy nie dam bo Mandrivę widziałem ostatnio dość dawno.

norbert_ramzes

  • Gość
mandriva 2008 problem z pakietami podczas instalacji
« Odpowiedź #2 dnia: 2007-12-04, 14:26:33 »
Cytat: axlinux
Samodzielny wybór pakietów jest podczas momentu gdy wybierasz nazwijmy to charakterem twojej maszyny tzn zaznaczasz krzyżykami co ma instalować: Desktop, Xy, gry, internet ip... i z tego okna można przejść do samodzielnego wyboru pakietów.

Tak mi się wydaje choć teraz głowy nie dam bo Mandrivę widziałem ostatnio dość dawno.
Też mi się tak wydaje.

kordian69

  • Gość
mandriva 2008 problem z pakietami podczas instalacji
« Odpowiedź #3 dnia: 2007-12-04, 15:01:55 »
dzieki za odpowiedz lecz problem nadal istenieje w tym ze mi sie nie pojawia wybor pakietow i nie wiem dlaczego normalnie na zdjeciach mandrivy 2007 widzialem takia opcje a u mnie nie ma :/
pozdrowionka

Brix

  • Gość
mandriva 2008 problem z pakietami podczas instalacji
« Odpowiedź #4 dnia: 2007-12-04, 17:29:28 »