Nowe posty

Autor Wątek: mesa-dev  (Przeczytany 6481 razy)

Piotrek1981

  • Gość
mesa-dev
« dnia: 2005-05-17, 15:19:12 »
Proste mam pytanie.Jak moge zrobic zeby miec takie przezroczyste okna jak to widac na niektorych zrzutach? ;-) Thnx za odpowiedzi.

SlackEwige

  • Gość
mesa-dev
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-05-17, 17:03:31 »
Najlepiej uruchomić obsługę przezroczystości w KDE dla okien.

Piotrek1981

  • Gość
mesa-dev
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-05-17, 17:22:03 »
2005-05-17 17:03:31 SlackEwige napisał:

> Najlepiej uruchomić obsługę przezroczystości w KDE dla okien.

A jak to sie uruchamia w Mandriva 2005 LE?

oldgoj

  • Gość
mesa-dev
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-05-17, 17:29:39 »
2005-05-17 17:22:03 Piotrek1981 napisał:

> 2005-05-17 17:03:31 SlackEwige napisał:
 >
 > > Najlepiej uruchomić obsługę przezroczystości w KDE dla okien.
 >
 > A jak to sie uruchamia w Mandriva 2005 LE?

Pewno w Centrum Sterowaia KDE.

Pozdrawiam -
Piotr Kiedrzyński

calibre

  • Gość
mesa-dev
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-05-17, 11:42:43 »
Niech mi ktoś powie gdzie moge znaleźć pakiet z tą biblioteką dla Mandraka. Musze napiszać program z grafiką 3d, a kompilator mówi ze nie ma bibliotek glu. Zainstalowałem już wsystkie pakiety jakie były na cd dystrybucji i pojawiały sie po wpisaniu mesa w wyszukiwarce pakietów.

Stilgar

  • Gość
mesa-dev
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-05-17, 13:09:18 »
2005-05-17 11:42:43 calibre napisał:

> Niech mi ktoś powie gdzie moge znaleźć pakiet z tą biblioteką dla Mandraka. Musze napiszać
 > program z grafiką 3d, a kompilator mówi ze nie ma bibliotek glu. Zainstalowałem już wsystkie
 > pakiety jakie były na cd dystrybucji i pojawiały sie po wpisaniu mesa w wyszukiwarce pakietów.

wejdz sobie na Easy Urpmi i dodaj nowe repozytoria, nie wszystko jest na tych kilku cd z dystrybucja :-)


calibre

  • Gość
mesa-dev
« Odpowiedź #6 dnia: 2005-05-17, 15:11:35 »
Ok. Zainstalowałem te pakiety. Już jest lepiej bo nie wywała błędów spowodowanych brakiem biblioteki ale przy kompilacji takim poleceniem
g++ `sdl-config --libs` -LGL -lGLU plik1.cpp BMP_Loader.cpp -o graf
daje błąd
/usr/bin/ld: cannot find -lGLU