Nowe posty

Autor Wątek: Mysz Logitech Performance MX + programowanie klawiszy  (Przeczytany 6686 razy)

VenomX

  • Gość
Witam ,

Kupiłem najnowszą mysz Logitech Performance MX , działam na ubuntu 10.10. Poprzednio miałem MX Revolution i nie było problemów aby dodatkowe klawisze zaprogramować do poszczególnych czynności w skrótach klawiszowych, niestety przy gryzoniu Performance MX żadne dodatkowe klawisze nie dadzą się zaprogramować przy pomocy skrótów klawiszowych. Zależy mi przede wszystkim aby 1 klawisz zamykał dane okno, ewentualnie drugi odpowiadał za minimalizacje.
Pytanie : W jaki sposób zaprogramować klawisze, jaką aplikacją, sposobem ? Na pewno odpada btnx gdyż przy pierwszym razie działa a przy drugim nie chcę się na nowo uruchomić...Dodam, iż jestem początkującym użytkownikiem linuxa .

Bardzo proszę o pomoc, gdyż zależy mi na skrótach...

Pozdrawiam.

Offline ultr

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 1177
    • Zobacz profil
Mysz Logitech Performance MX + programowanie klawiszy
« Odpowiedź #1 dnia: 2011-08-28, 01:54:01 »
Sprawdź najpierw w programie xev, czy wszystkie przyciski są widziane i rozróżniane.
Program odpal z konsoli, klikaj różnymi klawiszami na okno programu i sprawdzaj numer klawisza w konsoli.

Bindowanie to już zależy od środowiska, nie wiem jak to zrobić na Gnome, żeby wywoływać np. minimalizację. Można użyć xbindkeys.

http://forums.logitechio.com/t5/Mice-and-Trackballs/Guide-for-setup-Performance-MX-mouse-on-Linux-with-KDE/td-p/517167

http://www.google.com/search?q=linux+Logitech+Performance+MX

VenomX

  • Gość
Mysz Logitech Performance MX + programowanie klawiszy
« Odpowiedź #2 dnia: 2011-08-28, 10:40:23 »
Witam,

aplikacja xev rozpoznała wszelkie klawisze, znam numeracje...Co dalej ? Jeżeli chodzi o aplikacje xbindkeys -  nie wiem w jaki sposób jej użyć aby przypisać zamknięcie okna jak i minimalizacje : (

Pozdrawiam.

Offline ultr

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 1177
    • Zobacz profil