Nowe posty

Autor Wątek: thunderbird pod mandrivą, problem  (Przeczytany 5416 razy)

tomek__

  • Gość
thunderbird pod mandrivą, problem
« dnia: 2008-09-03, 10:37:25 »
na stronie oficjalnej thunderbirda mozna pobrac instalator tylko z rozszerzeniem tar.gz
skąd pobrac adekwatny do mandrivy? czy jest możliwość instalowania na mandrivie programów z rozszerzeniem tar.gz?

fire

  • Gość
thunderbird pod mandrivą, problem
« Odpowiedź #1 dnia: 2008-09-03, 12:16:31 »
Witam,
Pewnie rpm'kę masz w repozytorium mandrivy ;) (ja mam w opensuse).Odpowiedź na twoje drugie pytanie: tak (to jest tylko rozszerzenie mówiące o tym, ze jest to archiwum, więc trzeba to wypakować, a dalej to musisz skompilować sobie program ze źródeł)... poczytaj o tym w necie.

tomek__

  • Gość
thunderbird pod mandrivą, problem
« Odpowiedź #2 dnia: 2008-09-03, 12:24:42 »
w repozytorium? czyli gdzie? gdzies na moim dysku czy internetowym repozytorium?
jestem początkujący w linuksie..

Dario84

  • Gość
thunderbird pod mandrivą, problem
« Odpowiedź #3 dnia: 2008-09-03, 12:32:00 »
hej, kompilacje programow olej, szkoda nerwow dla poczatkujacego uzytkownika.
W menu aplikacje masz cos takiego jak instalacja i usuwanie oprogramowania.
Uruchom to i wpisz w wyszukiwarce thunderbird. Jak znajdzie tzn ze repozytoria masz juz zaladowane, zaznaczasz i dajesz zastosuj i sie instaluje ;). Jesli nie masz go tam to daj menu Opcje->Menedzer nosnikow orpogramowania, kliknij tam dodaj, z okienka ktore sie pojawi wybierz pelny zestaw i wybierz serwer z ktorego pakiety sie beda sciagac(najlepiej jakis polski). Jak sie teraz zaktualizuje to thunderbirda juz bedziesz mogl znalezc z wyszukiwarki i zainstalowac, i wiele innego softu tez.
pozdro

tomek__

  • Gość
thunderbird pod mandrivą, problem
« Odpowiedź #4 dnia: 2008-09-03, 13:01:48 »
znalazł mi 2 pakiety thunderbird'a: wersja 2.0.0.12 oraz 2.0.0.16 -ten drugi "nie może zostać wybrany"