Nowe posty

Autor Wątek: Zniknęły wszystkie programy :/  (Przeczytany 16095 razy)

Lili86

  • Gość
Zniknęły wszystkie programy :/
« dnia: 2008-02-16, 17:55:06 »
Od niedawna jestem zmuszona do używania Mandriva 2006 (póki co jestem zielona). Nie wiem dlaczego w menu zniknęły wszystkie programy i nie mogę otworzyć żadnego pliku :/ Na forum przeczytałam zeby wpisac update-menus -v ale nie pomogło - wyswietliło błędy typu
update-menus[5242]: Skrypt /etc/menu-methods/simplified/simplified-xdg-desktop-entry-spec-dirs zwrócił kod błędu 1.

Błagam pomocy, prosze o łopatologiczne instukcje :)

arctgx

  • Gość
Zniknęły wszystkie programy :/
« Odpowiedź #1 dnia: 2008-02-16, 18:07:46 »
Swoją drogą: dlaczego używasz tak starej Mandrivy? Jeśli masz sieć, zaktualizuj sobie system poleceniem urpmi --auto-select. Zależnie od liczby paczek może to trochę potrwać.

Zdaję sobie sprawę że to działanie z grubej rury, a poprawne menu może się gdzieś po drodze odtworzyć w nowszej wersji którejś z paczek. Mam nadzieję, że ktoś podpowie Ci  bardziej subtelnie.

Lili86

  • Gość
Zniknęły wszystkie programy :/
« Odpowiedź #2 dnia: 2008-02-16, 19:26:52 »
ok wpisuję  urpmi --auto-select i wyskakuje:
nie można uzyskać dostępu do pliku hdlist "kadu-contrib", zignorowano nośnik
Wymagany jest jeden z następujących pakietów:
 1- kdegraphics-kview-3.5.7-8.1mdv2008.0.i586 : Kview package (to install)
 2- libkdegraphics0-kview-3.4.2-11.6.20060mdk.i586 : Librarie for Kview package (to install)
Jaki jest Twój wybór? (1-2)
i cokolwiek bym nie wybrała zero reakcji :(

Offline Robert

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 2516
    • Zobacz profil
Zniknęły wszystkie programy :/
« Odpowiedź #3 dnia: 2008-02-16, 19:44:01 »
Spróbuj  drugiego, bo podejrzewam, ze ten pierwszy będzie potrzebował i tak tego drugiego z ramach tak zwanych "zależności"
Zanim popełnisz grafomaństwo: 1 | 2 | 3
Baza RPM Jak szukać informacji

arctgx

  • Gość
Zniknęły wszystkie programy :/