Nowe posty

Autor Wątek: Komputer do jednego zastosowania  (Przeczytany 1879 razy)

masaki

  • Gość
Komputer do jednego zastosowania
« dnia: 2014-07-18, 16:45:20 »
Witam

Przeczytałem "Linuksowy savoir-vivre, czyli jak najlepiej otrzymać pomoc." i zadecydowałem, że skoro sam nie wiem co robić bo jestem kompletnie "zielony" to zapytam tutaj.

Małe wprowadzenie :
Wraz z grupą znajomych po tym co zaczęło się dziać na ukrainie zwinęliśmy "manatki" i postanowiliśmy się przenieść z interesami na białoruś. Wszystko było ok, niskie ceny, potencjał, uprzejmi ludzie - myślimy "lepiej być nie może, interesy będą szły zaje****"

Oczywiście zadowoleni złożyliśmy dokumenty gdzie potrzeba, by otrzymać pozwolenia na działania przez białoruską giełdę na podstawie podpisu elektronicznego. Podpis otrzymaliśmy, dyrektor giełdy w grodnie bierze laptopa i łamanym polsko/białoruskim mówi "dawaj zainstalujemy na twoju maszyna program do handlowania"

No i go zainstalował, a na monitorze same "?" ...

program jest tylko po rosyjsku, a windows 7 home premium i profesional, nie pozwala na doinstalowanie języka rosyjskiego do w/w wersji. Jedyna możliwość to zakup windowsa ultimate za 700/800 zł a i tak nie jestem pewny, czy to pomoże - druga opcja to zakup laptopa z rosyjskim windowsem lub samego windowsa tylko gdzie i jak ? ...

No to mam pytanie - czy linux ma taką opcję, by zainstalować rosyjski program i wyświetlać normalnie cyrylicę ?

http://butb.by/engl/?page=15 - programy są na tej stronie

Offline mateo86

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 647
    • Zobacz profil
Komputer do jednego zastosowania
« Odpowiedź #1 dnia: 2014-07-18, 23:05:51 »
Na waszym miejscu nie szarpałbym się z linuksem z tymi konkretnie programami.