Nowe posty

Autor Wątek: mplayer i trójka  (Przeczytany 2781 razy)

wieczor

  • Gość
mplayer i trójka
« dnia: 2006-01-07, 17:42:38 »
Witam !

Kiedy probuje zmienic rozdzielczosc ekranu w Konfiguracja ekranu -> Rozmiar i orientacja pojawi mi sie taki komunikat:
\\"Twoj X serwer nie obsługuje zmiany rozmiaru i obracania ekranu. Proszę uaktualnij go do wersji 4.3 lub nowszej. Aby używac funkcji rozszerzenia X Resize And Rotate (RANDR) w wersji 1.1 lub nowszej. Kod błędu: 0, base 8454934\\"

I moje pytanie brzmi...skąd moge sciagnac uaktualnienie? Szukałem tego na necie jak i czy moze ktos juz mial taki problem ale nie udało sie nic znaleźć. jestem początkujący w Linuxie wiec nie wiem jeszcze za wiele.
Proszę o wskazówki.
Mam Mandrake 10.1.

pozdrawiam

zebra

  • Gość
mplayer i trójka
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-01-07, 16:21:55 »
Zapodaje mu adres Trójki i wywala "Couldn`t resolve name for AF_INET6: www.radio.com.pl"
Wtyczka mplayerplugin odtwarza ten strumień, ale jej z kolei nie moge uruchomic w operze. Ustawiłem więc opere, żeby podawała strumienie asx bezposrednio do mplayera, ale ten się pluje jak wyżej. Może jednak dałoby się go jakos zmobilizować, żeby grał a nie pluł komunikatami.
Pozdrowienia.

faktor4u

  • Gość
mplayer i trójka
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-03-17, 15:16:59 »
2006-01-07 16:21:55 zebra napisał:

> Zapodaje mu adres Trójki i wywala "Couldn`t resolve name for AF_INET6:
 > www.radio.com.pl"
 > Wtyczka mplayerplugin odtwarza ten strumień, ale jej z kolei nie moge uruchomic w operze.
 > Ustawiłem więc opere, żeby podawała strumienie asx bezposrednio do mplayera, ale ten się pluje
 > jak wyżej. Może jednak dałoby się go jakos zmobilizować, żeby grał a nie pluł komunikatami.
 > Pozdrowienia.

Otwórz plik asx i jakimś edytorze tekstów i skpoiuj adres mms do mplayera czy czego tam uzywasz. Pozdrawiam

kfiaciarka

  • Gość
mplayer i trójka
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-03-17, 16:37:09 »
Albo zainstaluj kmplayer i w nim spróbuj otworzyć stumień audio.

gregus