Nowe posty

Autor Wątek: Jaki Linux dla internetu???  (Przeczytany 5969 razy)

pawel_suzuki

  • Gość
Jaki Linux dla internetu???
« dnia: 2009-04-22, 08:19:54 »
Witam, poszukuję jakiegoś darmowego oprogramowania dla moich komputerów... najlepiej z małymi wymaganiami... jestem zielony w tym temacie więc proszę o jakiegoś Linuxa, z którego bez problemu będzie mógł korzystać człowiek który nigdy nie miał z tym styczności (chodzi przede wszystkim o korzystanie z przeglądarek internetowych, ściąganie plików,słuchanie muzyki itp. Z góry dziękuję za odpowiedź... Aha... Interesuje mnie Linux w języku polskim...


Ok... znalazłem coś dla siebie:) MANDRVA... tylko skąd wzić to oprogramowanie po polsku???


Mój sprzęt:

                 Athlon xp 2000+
                 1536 RAM
                 Radeon 9550
                 Dysk: 300 + 60 GB

mar26pp

  • Gość
Jaki Linux dla internetu???
« Odpowiedź #1 dnia: 2009-04-22, 16:22:03 »
Język wybiera się chyba podczas instalacji systemu. Nie jestem pewien bo dawno nie miałem okazji instalowania tej dystrybucji. Mandriva jest dosyć zasobożerna

TheUsh

  • Gość
Jaki Linux dla internetu???
« Odpowiedź #2 dnia: 2009-04-22, 20:03:11 »
Skąd wziąć? Wejść na stronę Mandrivy i po prostu ściągnąć? ;)
Chociaż raczej radził bym ci używanie Ubuntu, bo będąc najpopularniejszą dystrybucją ma chyba najlepsze wsparcie ze strony innych użytkowników, przez co ktoś zielony nie będzie miał problemów ze znalezieniem odpowiedzi na swoje pytania odnośnie użytkowania tego systemu.

pawel_suzuki

  • Gość
Jaki Linux dla internetu???
« Odpowiedź #3 dnia: 2009-04-22, 22:32:30 »
Dziękuję za odpowiedzi... zainstalowałem Mandrivę... i rzeczywiście wybór języka jest podczas instalacji... jednak problem... po restarcie komputera wyskakuje mi "brak pliku NTLDR"... instalacja została przeprowadzona na "czystym" świeżo sformatowanym dysku (na innym komputerze z windowsem XP) no i mam problem:(