Nowe posty

xx Repozytoria Archa (7)
Dzisiaj o 21:43:06
xx petla while (9)
Dzisiaj o 21:33:40
xx Ktoś zna datę przejścia Minta 19.3 z bety do oficjala? (47)
Dzisiaj o 14:28:28
xx Jak,Zrobić kopię całego dysku? (3)
Dzisiaj o 08:39:41
xx Jaki linux na laptop/tablet hybrydowy? (11)
Dzisiaj o 08:16:56
xx Brak rozdzielczości 16:9 ubuntu 19.04 (1)
Dzisiaj o 01:46:25
xx Dziwne połączenia sieciowe! Co to jest? (14)
Wczoraj o 22:59:42
xx Conky - obraz z kamerki (11)
Wczoraj o 19:09:59
xx Jak w Mint 19.3 zmienić etykietę woluminu PENDRIVEA? (11)
Wczoraj o 17:26:28
xx Lenovo Legion Y540 (40)
Wczoraj o 10:33:05

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Adam Szemraj

Strony: 1 [2] 3
16
Inne / Wyłączanie
« dnia: 2005-07-06, 23:34:59 »
mam mandrive le 2005. i mam kolejny problem :D
a mianowicie chodzi o to ze nie wylacza sie :P tzn gdy leci pasek wylaczania to pod koniec sie zatrzymuje. jest napisane ze naciskajac esc pokaza sie dodatkowe informacje itd... jest na to jakies "lekarstwo"???

17
Instalacja oprogramowania / XMMS
« dnia: 2005-07-06, 23:40:54 »
2005-07-06 21:55:32 greg000 napisał:

> Jezeli dopiero zaczynasz przygode z linuksem to dlaczego nie sciagniesz gotowej paczki XMMS do
 > Mandrake (a moze na plytach CD masz juz). Z kompilacje programow zostaw sobie na potem jak juz
 > cos polapiesz :)
 >
 >  > configure to na samym koncu pojawia sie zawsze ten sam error. "no acceptable C
 > compiler
 >
 > to chyba mowi zebrak ci kompilatora C. Jak nie masz tego na plytach z Mandriva to napewno sa
 > dostepne paczki w sieci.
 PS. to skad moge wziac pelna paczke XMMS? no bo na plytkach mam kilkanascie pakietow zaczynajacych sie na xmms. probowalem instalowac je jeden po drugim ale wyskoczylo mi przy kazdym ze podany pakiet jest niesatysfakcjonujacy :P... nie wiem o co chodzi :D. chodzi mi o to zeby zdobyc tego xmmsa w jednym pakiecie jesli to mozliwe

18
Instalacja oprogramowania / XMMS
« dnia: 2005-07-06, 21:58:47 »
zainstalowalem gcc i juz wszystko mi dziala! dzieki :D

19
Instalacja oprogramowania / XMMS
« dnia: 2005-07-06, 21:41:55 »
yo!
moj problem polega na tym ze nie moge zainstalowac XMMSa. kazda wersja jaka sciagne ma jakis blad... nie wiem czy to przeze mnie czy przez zrodlo ... nie iwem... kiedy wykonuje skrypt configure to na samym koncu pojawia sie zawsze ten sam error. "no acceptable C compiler found in $path" ... gdy probowalem zainstalowac Aqualunga to zdarzylo sie to samo. pomozcie!!! w roznych artykulach jest napisane ze bledy przy kompilowaniu sa powodowane brakami w bibliiotekach i mozna je doinstalowac ale niestety tego tez nie umiem. dopiero zaczynam przygode z linuxem. mam mandrive LE 2005. jeszcze raz : pomozcie!!!

20
Multimedia / XMMS wiesza się
« dnia: 2005-07-09, 16:53:09 »
caly czas mi sie xmms wiesza. moglibyscie mi powiedziec gdzie moge zdobyc ta wtyczke wyjsciowa e Sound? no bo nie mam jej na liscie w opcjach. moj xmms to 1.2.10

21
Multimedia / XMMS wiesza się
« dnia: 2005-07-09, 00:53:53 »
trafilem na ten sam problem. jesli sie z nim juz uporales to mialbym prosbe - moglbys mi powiedziec jak? :D

pozdro.

22
KDE / Takie małe cuś w kde
« dnia: 2005-07-07, 01:00:51 »
a gdy instaluje ta super karambe to przy skrypcie configure wyskakuje mi ze nie moze znalezc X includes... o co chodzi??

23
Usługi / exim+fetchmail
« dnia: 2005-07-29, 13:59:24 »
witam. moj kolejny problem polega na tym ze po sformtowaniu partycji z linuxem przy wlaczaniu komputera dalej wlacza mi sie lilo z opcja wlaczenia linuxa. co mam zrobic zeby lilo sie nie wlaczal? pomozcie.

24
Konfiguracja / problem z manulalami
« dnia: 2005-07-18, 01:15:25 »
wyczytalem gdzies ze starsze jadro moze przyspieszyc dzialanie komputera. mam athlona 2800+ 512ramu z radkiem 9550 i to jak chodzi moja mandriva nie jest zbyt zadowalajace. powylaczalem niektore demony [na poczatek ostroznie zeby niewylaczyc czegos waznego] jednak dalej uruchamia sie on dluzej niz windoza. aha i mam oprocz mandrivy le2005 zainstalowanego tez \\"ikspeka\\".... tak wiec wracajac do glownego tematu jak moge zainstalowac starsze jadro? czy wymaga ponownej instalacji linuxa? polecacie taka operacje? jadro ktore teraz mam to 2.6.11-6 a dzialam na KDE 3.3

25
mam superkarambe. wszystko ladnie. ale mam taki jeden problemik a mianowicie w moim skinie jesli tak to moge nazwac mam rubryke temperatury ale niestety nie dziala ona. nie wiem czy mam cos dopisac. czy jak? jest to troche irytujace. tak samo w zasadzie jest z \\"Network Load\\". pomocy :D

 pozdro

26
Administracja / Prawo Dostępu
« dnia: 2005-07-14, 00:02:59 »
stosujac sie do instrukcji instalcji sterownikow zawartych w http://www.newbie.linux.pl/?id=forum&show=post&post=70232 przy wlaczaniu instalatora wyskoczylo mi permission denied [jestem zalogowany jako root]. jak to mozliwe ze jako root nie mam do czegos dostepu :P ? co mam z tym fantem zrobic?

27
Inne urządzenia / zapis do dyskietki
« dnia: 2005-07-14, 18:41:12 »
ale mi chodzi o mozliwosc zmiany zawartosci partycji ntfs a nie same ich przegladanie... firefoxa juz zmienilem :P

28
Inne urządzenia / zapis do dyskietki
« dnia: 2005-07-13, 22:48:49 »
no wiec mam dwie partycje windowsowe w NTFS... chcialbym miec mozliwosc zmiany ich zawartosci w linuxie... co mam zrobic zeby to osiagnac??? :D
pomoooocyyy!!!
pozdro...

29
Inne urządzenia / zapis do dyskietki
« dnia: 2005-07-13, 21:17:56 »
> Jaki system plikow jest na partycji z Windows?
 >
 >  >
 >  > pozdro
 >
 > Pozdrawiam

NTFS

30
Inne urządzenia / zapis do dyskietki
« dnia: 2005-07-13, 20:41:46 »
siemanko!
mam obecnie zainstalowanego windoze xp i mandrive linuxa le 2005. czy moge zrobic tak bym mogl w linuxie zmieniac zawartosc partycji windowsowej? jesli tak to jak to zrobic? no bo po raz kolejny jestem w kropce :P

pozdro

Strony: 1 [2] 3