Nowe posty

xx Konto root i crontab backupu (1)
Dzisiaj o 20:46:30
xx Prawy przycisk myszy - > Nowy plik (1)
Dzisiaj o 17:27:22
xx Najlepsze gry na Androida według Was (3)
Dzisiaj o 14:04:31
xx jak w C++ robić operacje na pieniądzach (7)
Dzisiaj o 14:00:35
xx [C++] Do czego potrzebny jest czas kompilacji (1)
Dzisiaj o 13:57:53
xx chrome - urządzenie audio (4)
2019-11-10, 12:33:43
xx PORADNIK ! [Poszukiwanie bledow] (1)
2019-11-09, 17:54:50
xx debian 10, problem z instalacją MySQLa (8)
2019-11-08, 21:55:38
xx Wynik skryptu do txt (3)
2019-11-08, 12:41:55
xx Nie mogę zainstalować debiana na VirtualBox (3)
2019-11-06, 20:56:58

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki -

Strony: [1]
1
Karty muzyczne / Gentoo + alsa + 5.1
« dnia: 2011-09-03, 15:07:21 »
Witam serdecznie..

Zdaje sobie sprawe ze temat juz byl nie raz ruszany ale przeczytalem chyba wszystko co sie dalo i dalej nie moge dorwac rozwiazania problemu.

Sprawa wyglada tak.
Karta muzyczna: Sound blaster audigy 2 ZS
do tego glosniczki: Logitech z906

Dzwiek 5.1 raczej nie bardzo chce smigac tak jak powinien. Glosnik tylni lewy traktuje jako Centralny, jak maja odzywac sie tylne to razem z nimi daja glos przednie.
Jak testuje speaker-testem przez "speaker-test -Dplug:surround51 -c6 -l1 -twav" niby wszystkie glosniczki pieknie dzialaja .. ale zas subwoofer nie chce dzialac :|

tak samo przez mplayera jak i przez audacious czy jakies inne playery .. dzwiek przez alse idzie z takimi problemami jak wyzej.. :(

plik ~/.asoundrv juz probowalem konfigurowac na rozne sposoby znalezione w necie i dalej lipa..

Co potrzebne zeby jakos bardziej naswietlic sytuacje ?

Moze ktos bedzie mial jakies lepsze pomysly bo moje sie juz wyczerpaly :(

Dodam jeszcze ze testy sciaganie w formatach wma, wav, ac3 .. robia takie problemy jak wyzej napisalem.. za to test sciagniety w .mkv .. wszystko pieknie odtwarza.. czyli filmy graja tak jak powinny a muzyka niestety nie :/

Pozdrawiam,
Sebastian

Witam serdecznie..

Zdaje sobie sprawe ze temat juz byl nie raz ruszany ale przeczytalem chyba wszystko co sie dalo i dalej nie moge dorwac rozwiazania problemu.

Sprawa wyglada tak.
Karta muzyczna: Sound blaster audigy 2 ZS
do tego glosniczki: Logitech z906

Dzwiek 5.1 raczej nie bardzo chce smigac tak jak powinien. Glosnik tylni lewy traktuje jako Centralny, jak maja odzywac sie tylne to razem z nimi daja glos przednie.
Jak testuje speaker-testem przez "speaker-test -Dplug:surround51 -c6 -l1 -twav" niby wszystkie glosniczki pieknie dzialaja .. ale zas subwoofer nie chce dzialac :|

tak samo przez mplayera jak i przez audacious czy jakies inne playery .. dzwiek przez alse idzie z takimi problemami jak wyzej.. :(

plik ~/.asoundrv juz probowalem konfigurowac na rozne sposoby znalezione w necie i dalej lipa..

Co potrzebne zeby jakos bardziej naswietlic sytuacje ?

Moze ktos bedzie mial jakies lepsze pomysly bo moje sie juz wyczerpaly :(

Dodam jeszcze ze testy sciaganie w formatach wma, wav, ac3 .. robia takie problemy jak wyzej napisalem.. za to test sciagniety w .mkv .. wszystko pieknie odtwarza.. czyli filmy graja tak jak powinny a muzyka niestety nie :/

moze tutaj mi ktos pomoze :/ walcze i nie moge sam wywalczyc..

Dzieki

Pozdrawiam,
Sebastian

Linux droops 3.0.0-gentoo #1 SMP Tue Aug 2 02:43:39 PGT 2011 x86_64 AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ AuthenticAMD GNU/Linux

Strony: [1]