Nowe posty

Autor Wątek: Problem z rozpakowaniem przez unrar [było: "dziwny problem"]  (Przeczytany 6246 razy)

tomekgreen1985

  • Gość
witam pobieram sobie pliki spakowane winrarem i na windowsie je normalnie rozpakowuje a tutaj pobralem sobie unrar  i mam opcje wypakuj tutaj wchodze w to ale on tylko utworzy folder i nic wiecej nie wypakuje i nie scali ;/ niewiem moze mi czegos brakuje?? tylko czego?? dodam jeszcze ze te pliki maja haslo i po wpisaniu hasla chwile pomysli i wkolko wola ciagle haslo ale nic niewypakowywuje ;/ a drugi problem to taki ze pobralem sobie kde dla ubuntu 7.05 i niemam tam jezyka polskiego ;/ probowalem tam przez menagera czy jak sie to tam zwie i wywala mi blad ;/ w jaki sposob mozna pobrac pakiety dla jezyka polskiego?? PS: jestem zielony jesli chodzi o linuxa  z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam :)

MichL

  • Gość
Problem z rozpakowaniem przez unrar [było: "dziwny problem"]
« Odpowiedź #1 dnia: 2007-09-04, 21:25:19 »
unrar u mnie te

Kaka

  • Gość
Problem z rozpakowaniem przez unrar [było: "dziwny problem"]
« Odpowiedź #2 dnia: 2007-09-04, 21:27:48 »
Proszę popraw tytuł tematu na mówiący konkretnie o problemie. W przypadku zignorowania prośby, temat poleci do kosza.

MichL

  • Gość
Problem z rozpakowaniem przez unrar [było: "dziwny problem"]
« Odpowiedź #3 dnia: 2007-09-04, 21:29:11 »
unrar u mnie też robi takie rzeczy pod ubuntu 7.05 (puste katalogi) ale juz pod suse 10.2 sprawuje się znakomicie, spróbuj z najnowszym ark'iem lub gzipem, mają wtyczki dla rar

tomekgreen1985

  • Gość
Problem z rozpakowaniem przez unrar [było: "dziwny problem"]
« Odpowiedź #4 dnia: 2007-09-04, 22:11:09 »
dzieki Michl za podpowiedz sprubuje zaraz i zobacze czy bedzie cos z tego.a co do tematu to bym go poprawil gdbym wiedzial jak :D
z tego co tam widzialem to moge tylko edytowac tresc a nie temat chyba ze czegos nie zauwazylem. sorki za klopot

[Xavery] Zmieniłem już temat na bardziej znaczący

Kaka

  • Gość