Nowe posty

Autor Wątek: Problem z Neverwinter Nights  (Przeczytany 2557 razy)

weisu

  • Gość
Problem z Neverwinter Nights
« dnia: 2006-10-05, 19:00:23 »
Zainstalowałem NWN pod linuksa tak jak jest to opisane na gry.linux.pl no i kapa ;/ nie chce sie odpalić :/ komunikat jest następujący:

na koncie zwykłego usera:

mcop warning: user defined signal handler found for SIG_PIPE, overriding
mcop warning: user defined signal handler found for SIG_PIPE, overriding
Error
Fatal signal: Segmentation Fault (SDL Parachute Deployed)

na koncie roota:

mcop warning: user defined signal handler found for SIG_PIPE, overriding
Creating link /root/.kde/socket-debian.
can't create mcop directory



No i nie mam pojęcia o co kaman :/ Prosze o pomoc...

jodri

  • Gość
Problem z Neverwinter Nights
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-10-31, 10:53:26 »
SDL uses arts (the kde sound daemon) on your machine.
A solution is to switch to another audio driver :
export SDL_AUDIODRIVER=esd
export SDL_AUDIODRIVER=dsp
export SDL_AUDIODRIVER=alsa

  • Gość
Problem z Neverwinter Nights
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-11-27, 14:07:13 »
2006-10-05 19:00:23 weisu napisał:

> Zainstalowałem NWN pod linuksa tak jak jest to opisane na gry.linux.pl no i kapa ;/ nie chce sie
 > odpalić :/ komunikat jest następujący:
 >
 > na koncie zwykłego usera:
 >
 > mcop warning: user defined signal handler found for SIG_PIPE, overriding
 > mcop warning: user defined signal handler found for SIG_PIPE, overriding
 > Error
 > Fatal signal: Segmentation Fault (SDL Parachute Deployed)
 >
 > na koncie roota:
 >
 > mcop warning: user defined signal handler found for SIG_PIPE, overriding
 > Creating link /root/.kde/socket-debian.
 > can't create mcop directory
 >
 >
 >
 > No i nie mam pojęcia o co kaman :/ Prosze o pomoc...

Nie wiem czy to jeszcze aktualne ale u mnie pomogła zmiana ./nwn

z
./nwmain $@
na
artsdsp ./nwmain $@

bo jak rozumiem masz KDE

pozdrawiam