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Autor Wątek: quake3 - prosze pomóżcie  (Przeczytany 2288 razy)

none

  • Gość
quake3 - prosze pomóżcie
« dnia: 2006-03-18, 14:36:45 »
Witam. Mam problem z quake3. Dźwięk jest, ale gdy komputer zaczyna ładować mape i itemy to przy samym końcu ładowania, komp się zawiesza. Nic innego nie pozostaje - tylko restart.

Spróbowałem odpalić quake3 przez arts:
pawel@ubuntu:~$ artsdsp -m /usr/local/games/quake3/quake3.x86
Q3 1.32b linux-i386 Nov 14 2002
----- FS_Startup -----
Current search path:
/home/pawel/.q3a/baseq3/dowiązanie do q3wpak3.pk3 (447 files)
/home/pawel/.q3a/baseq3/dowiązanie do q3wpak1.pk3 (396 files)
/home/pawel/.q3a/baseq3
/home/pawel/baseq3
/usr/local/games/quake3/quake3.x86/baseq3

----------------------
843 files in pk3 files

Running in restricted demo mode.

----- FS_Startup -----
Current search path:
/home/pawel/.q3a/demota
/home/pawel/demota
/usr/local/games/quake3/quake3.x86/demota

----------------------
843 files in pk3 files
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
----- CL_Shutdown -----
-----------------------
Sys_Error: Couldn't load default.cfg
pawel@ubuntu:~$


???

none

  • Gość
quake3 - prosze pomóżcie
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-03-19, 13:36:37 »
prawie mi się udało:
wystarczyło wejść do katalogu. tylko teraz zobaczcie tam na dół.

pawel@ubuntu:~$ cd /home/pawel/quake3/
pawel@ubuntu:~/quake3$ artsdsp -m /home/pawel/quake3/quake3.x86
Q3 1.32b linux-i386 Nov 14 2002
----- FS_Startup -----
Current search path:
/home/pawel/.q3a/baseq3/q3wpak3.pk3 (447 files)
/home/pawel/.q3a/baseq3/q3wpak1.pk3 (396 files)
/home/pawel/.q3a/baseq3
/home/pawel/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak0.pk3 (3539 files)
/home/pawel/quake3/baseq3
/home/pawel/quake3/quake3.x86/baseq3

----------------------
4916 files in pk3 files
execing default.cfg
execing q3config.cfg
com_zoneMegs will be changed upon restarting.
couldn't exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok

------- Input Initialization -------
Joystick is not active.
------------------------------------
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------

(..... tutaj dużo tego)

------- sound initialization -------
Received signal 11, exiting...

lesiulodz

  • Gość
quake3 - prosze pomóżcie
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-03-20, 00:51:55 »
poprzednim razem ci sie nie udało bo nie miałeś tego:
/home/pawel/.q3a/baseq3/q3wpak3.pk3 (447 files)
/home/pawel/.q3a/baseq3/q3wpak1.pk3 (396 files)
/home/pawel/.q3a/baseq3
/home/pawel/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak0.pk3 (3539 files)
/home/pawel/quake3/baseq3
/home/pawel/quake3/quake3.x86/baseq3
pokaż co wyciołeś jeszcze (to dużo tego)

none

  • Gość
quake3 - prosze pomóżcie
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-03-20, 08:00:04 »
pawel@ubuntu:~$ cd /home/pawel/quake3/ pawel@ubuntu:~/quake3$ artsdsp -m /home/pawel/quake3/quake3.x86 Q3 1.32b linux-i386 Nov 14 2002
----- FS_Startup -----
Current search path:
/home/pawel/.q3a/baseq3/q3wpak3.pk3 (447 files)
/home/pawel/.q3a/baseq3/q3wpak1.pk3 (396 files)
/home/pawel/.q3a/baseq3
/home/pawel/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files)
/home/pawel/quake3/baseq3/pak0.pk3 (3539 files)
/home/pawel/quake3/baseq3
/home/pawel/quake3/quake3.x86/baseq3

----------------------
4916 files in pk3 files
execing default.cfg
execing q3config.cfg
com_zoneMegs will be changed upon restarting.
couldn't exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok

------- Input Initialization -------
Joystick is not active.
------------------------------------
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
...loading libGL.so.1: Initializing OpenGL display
...setting mode 4: 800 600
Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
XFree86-VidModeExtension:  Ignored on non-fullscreen/Voodoo
Using 8/8/8 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
GL_RENDERER: RADEON 9550 Generic
Initializing OpenGL extensions
...ignoring GL_S3_s3tc
...using GL_EXT_texture_env_add
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_EXT_compiled_vertex_array
XF86 Gamma extension initialized

GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
GL_RENDERER: RADEON 9550 Generic
GL_VERSION: 2.0.5642 (8.22.5)
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ARB_draw_buffers GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 8

PIXELFORMAT: color(24-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
MODE: 4, 800 x 600 windowed hz:N/A
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU:
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
picmip: 1
texture bits: 16
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: enabled
compressed textures: disabled
HACK: using vertex lightmap approximation
Initializing Shaders
...loading 'scripts/casey.shader'
...loading 'scripts/ctf_q3w.shader'
...loading 'scripts/ctf_unified.shader'
...loading 'scripts/q3w5.shader'
...loading 'scripts/q3w7.shader'
...loading 'scripts/japanc_q3w.shader'
...loading 'scripts/mrcteleb.shader'
...loading 'scripts/mrcteler.shader'
...loading 'scripts/multiplant.shader'
...loading 'scripts/q3wcp10.shader'
...loading 'scripts/q3wcp11.shader'
...loading 'scripts/q3wcp12.shader'
...loading 'scripts/q3wcp13.shader'
...loading 'scripts/q3wcp14.shader'
...loading 'scripts/q3wcp15.shader'
...loading 'scripts/q3wcp16.shader'
...loading 'scripts/q3wcp2.shader'
...loading 'scripts/q3wcp3.shader'
...loading 'scripts/q3wcp9.shader'
...loading 'scripts/q3wxs2.shader'
...loading 'scripts/lightningnew.shader'
...loading 'scripts/explode1.shader'
...loading 'scripts/gfx.shader'
...loading 'scripts/tim.shader'
...loading 'scripts/base.shader'
...loading 'scripts/base_button.shader'
...loading 'scripts/base_floor.shader'
...loading 'scripts/base_light.shader'
...loading 'scripts/base_object.shader'
...loading 'scripts/base_support.shader'
...loading 'scripts/base_trim.shader'
...loading 'scripts/base_wall.shader'
...loading 'scripts/common.shader'
...loading 'scripts/ctf.shader'
...loading 'scripts/eerie.shader'
...loading 'scripts/gothic_block.shader'
...loading 'scripts/gothic_floor.shader'
...loading 'scripts/gothic_light.shader'
...loading 'scripts/gothic_trim.shader'
...loading 'scripts/gothic_wall.shader'
...loading 'scripts/hell.shader'
...loading 'scripts/liquid.shader'
...loading 'scripts/menu.shader'
...loading 'scripts/models.shader'
...loading 'scripts/organics.shader'
...loading 'scripts/sfx.shader'
...loading 'scripts/shrine.shader'
...loading 'scripts/skin.shader'
...loading 'scripts/sky.shader'
...loading 'scripts/test.shader'
----- finished R_Init -----

------- sound initialization -------
Received signal 11, exiting...

lesiulodz

  • Gość
quake3 - prosze pomóżcie
« Odpowiedź #4 dnia: 2006-03-20, 08:35:31 »
------- sound initialization -------
Received signal 11, exiting...
coś jerst z dźwiękiem, a co się dzieje jak uruchamiasz q3 bez dodatkowych parametrów u mnie pod auroxem 10.2 choidz bez problemu

none

  • Gość
quake3 - prosze pomóżcie
« Odpowiedź #5 dnia: 2006-03-20, 08:56:45 »
to że coś jest z dźwiękiem to ja wiem. i dlatego tu pisze.

"Witam. Mam problem z quake3. Dźwięk jest, ale gdy komputer zaczyna ładować mape i itemy to przy samym końcu ładowania, komp się zawiesza. Nic innego nie pozostaje - tylko restart. "

więc próbowałem uruchomić quake3 przez artsdsp i wynik masz powyżej.