Nowe posty

Autor Wątek: instalka UT  (Przeczytany 4097 razy)

hjh

  • Gość
instalka UT
« dnia: 2006-02-28, 14:47:06 »
Witam!
Czy ktoś mógłby mi pomóc z tym problemem?

hjh@hjhbox:/mnt/cdrom$ su
Password:
root@hjhbox:/mnt/cdrom# sh ut-install-436.run
Verifying archive integrity...OK
Uncompressing Unreal Tournament version 436 Linux installtrap: usage: trap [-lp] [arg signal_spec ...]

I w tym momencie wszystko się zatrzymuje, co z tym zrobić?

Reve

  • Gość
instalka UT
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-03-01, 13:05:13 »
Ten problem pojawia sie w nowych dystrybucjach w przypadku starych instalatorów.

Nie szukałem "eleganckiego" rozwiązania więc może mozna to zrobic inaczej ale ja rodze sobie z tym tak;

Wystaczy edytować plik instalatora (najlepiej w 'mc' ) i usunąc z niego początek który zawiera skrypt (poprostu usunąc te linie) aż do miejsca gdzie zaczyna się cześć binarna i zapisać te zmiany.

teraz mozna rozpakować instalator poleceniem 'tar' :

tar -xvzf nawa_instalatora.run

Na koniec wystaczy wejść do nowego katalogu z rozpakowanym instalatorem i urychomić skrypt startowy:

sh setup.sh

Pozdrawiam

Arek

lapd

  • Gość
instalka UT
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-03-05, 02:15:14 »
Witam, ja mam nastepujacy problemik i nie moge sie z nim uporac, zainstalowalem UT z wydania dwuplytowego, instalacja przebiegla spokojnie - bez zadnych bledow ale jak probuje uruchomic gre ./ut to pokazuje mi cos takiego :
Unreal engine initialized
Bound to SDLDrv.so
Joystick
  • : Unknown Joystick

SDLClient initialized.
Bound to Render.so
Lighting subsystem initialized
Rendering initialized
LoadMap: Entry
Bound to Fire.so
Case-insensitive search: Botpack -> ..SystemBotPack.u
Bound to IpDrv.so
Game class is 'UTIntro'
Level is Level Entry.MyLevel
Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)...
InitGame:
Base Mutator is Entry.Mutator0
Browse: CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
LoadMap: CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
Case-insensitive search: genfluid -> ..TexturesGenFluid.utx
Collecting garbage
Purging garbage
-0.0ms Unloading: Package Render
Garbage: objects: 16417->16416; refs: 224677
Game class is 'UTIntro'
Level is Level CityIntro.MyLevel
Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play (0)...
InitGame: ?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
Base Mutator is CityIntro.Mutator1
Initialized moving brush tracker for Level CityIntro.MyLevel
Created and initialized a new SDL viewport.
Bound to UWeb.so
Team 255
Login: Player
Case-insensitive search: SoldierSkins -> ..TexturesSoldierskins.utx
Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0
Input system initialized for SDLViewport0
Opening SDL viewport.
Failed to load 'GlideDrv': Can't find file for package 'GlideDrv'
Failed to load 'Class GlideDrv.GlideRenderDevice': Can't find file for package 'GlideDrv'
Can't find file for package 'GlideDrv'
Can't find file for package 'GlideDrv'
Signal: SIGSEGV [segmentation fault]
Aborting.
Exiting.
Name subsystem shut down
Allocation checking disabled
Naruszenie ochrony pamięci



  Mam karte Ati, i juz qrcze nie wiem co z tym zrobic, moze ktos jest w stanie mi pomoc, bede bardzo wdzieczny  Pozdrawiam

Reve

  • Gość
instalka UT
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-03-06, 08:28:15 »
Widoczne w czasie instalacji wybrałeś "Glide" jako domyślny render (jest takie pytanie w czasie instalacji) a powinienes wybrać "OpenGL"

lapd

  • Gość
instalka UT
« Odpowiedź #4 dnia: 2006-03-12, 15:54:41 »
2006-03-06 08:28:15 Reve napisał:

> Widoczne w czasie instalacji wybrałeś "Glide" jako domyślny render (jest takie pytanie
 > w czasie instalacji) a powinienes wybrać "OpenGL"
 >


Witam, odinstalowalem UT i zainstalowalem ponownie, instalatorem ut-install-436-goty.run ale nigdzie nie pokazalo mi sie pytanie jakiego sterownika ekranu mam uzyc :( (mam wersje dwuplytowa) po odpaleniu instalatora wszystko idzie automatycznie bez ingerencji uzytkownika az do konca instalacji. Moze mam zla wersje instalatora ??  HELP !!

Rush

  • Gość
instalka UT
« Odpowiedź #5 dnia: 2006-03-12, 23:10:52 »
2006-03-12 15:54:41 lapd napisał:

> 2006-03-06 08:28:15 Reve napisał:
 >
 > > Widoczne w czasie instalacji wybrałeś "Glide" jako domyślny render (jest takie
 > pytanie
 >  > w czasie instalacji) a powinienes wybrać "OpenGL"
 >  >
 >
 >
 > Witam, odinstalowalem UT i zainstalowalem ponownie, instalatorem ut-install-436-goty.run ale
 > nigdzie nie pokazalo mi sie pytanie jakiego sterownika ekranu mam uzyc :( (mam wersje
 > dwuplytowa) po odpaleniu instalatora wszystko idzie automatycznie bez ingerencji uzytkownika az
 > do konca instalacji. Moze mam zla wersje instalatora ??  HELP !!
Instalator masz z http://ut.abfackeln.com ? Jezeli tak to dziwne, ze sie nie pyta.

Wyedutuj plik ~/.loki/ut/System/UnrealTournament.ini i znajdz sekcje: [Engine.Engine] i ustaw tam tak:

GameRenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
WindowedRenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

Dodatkowo mozna zainstalowac duzo lepszy niz standardowy sterownik OpenGL, w katalogu instalacji Unreala zastepujemy plik OpenGLDrv tym -> http://stephan.kochen.nl/proj/OpenGLDrv.so
Opis sterownika i jego konfiguracji znajduje sie na stronie http://cwdohnal.home.mindspring.com/utglr/

Moj config wyglada tak, ale miej na uwadze, ze gram na low detail, zeby wyciagac jak najwieksza liczbe klatek, bajery musisz samemu powlaczac.

to powinno zastapic podobna sekcje w UT.ini
[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
UseGammaExtension=True
UseModulatedGamma=True
MinDepthBits=16
ShareLists=True
Translucency=True
VolumetricLighting=False
ShinySurfaces=False
Coronas=False
HighDetailActors=True
UseTrilinear=False
AlwaysMipmap=True
AutoGenerateMipmaps=False
NoFiltering=False
MaxAnisotropy=8
UseS3TC=False
NoMaskedS3TC=False
Use16BitTextures=False
UseBGRATextures=False
LODBias=0.000000
UseTNT=True
TexDXT1ToDXT3=False
UseMultiTexture=False ;this crashes
UsePrecache=True
MaxTMUnits=0
UsePalette=True
UseAlphaPalette=True
MaskedTextureHack=False
GammaOffset=-0.300000
GammaCorrectScreenshots=False
GammaOffsetRed=0.000000
GammaOffsetGreen=0.000000
GammaOffsetBlue=0.000000
OneXBlending=False
RequestHighResolutionZ=False
RefreshRate=0
SwapInterval=1
FrameRateLimit=0
UseAA=False
NumAASamples=4
AAFilterHint=0
UseZTrick=False
MaxLogUOverV=8
MaxLogVOverU=8
MinLogTextureSize=0
MaxLogTextureSize=8
UseCVA=False
UseMultidrawArrays=True
BufferClippedActorTris=True
BufferTileQuads=True
UseSSE=True
UseVertexProgram=False
UseTexIdPool=True
UseTexPool=True
DynamicTexIdRecycleLevel=100
DetailTextures=False
UseDetailAlpha=True
DetailClipping=True
DetailMax=2
SinglePassDetail=True
SinglePassFog=True
ColorizeDetailTextures=False

Jezeli okazalem sie pomocny to w ramach odwdzieczenia sie moglbys sprawdzic nastepujacy bug jaki zglosilem na wine-bugs -> http://bugs.winehq.org/show_bug.cgi?id=4391 UT windowsowe dziala o niebo lepiej niz natywne linuksowe, nawet na wine.Niestety ten wredny bug przeszkadza w graniu. Prosze o sprawdzenie, i jezeli u Ciebie tez wystapi to napisz o tym na wine-bugs.

No i w koncu zapraszam na strone http://forum.unreal.pl gdzie gromadzi sie polska spolecznosc unreala.

Pozdrawiam

lapd

  • Gość
instalka UT
« Odpowiedź #6 dnia: 2006-03-13, 00:33:48 »
Wielkie dzieki !! Z Pomoca Rush-a udalo mi sie odpalic gre :):):). Zrobilem tak jak napisales, edytowalem plik /.loki/ut/System/UnrealTournament.ini i pozmienialem wpisy, gra mi chodzi szybko nie narzekam - jestem zadowolony, ale grafika wyglada nieco dziwnie jakos jasno jest i tekstury nie za piekne ale grac sie da :) jeszcze raz wielkie dzieki :)

 Pozdrawiam

Rush

  • Gość
instalka UT
« Odpowiedź #7 dnia: 2006-03-13, 01:40:22 »
2006-03-13 00:33:48 lapd napisał:

> Wielkie dzieki !! Z Pomoca Rush-a udalo mi sie odpalic gre :):):). Zrobilem tak jak napisales,
 > edytowalem plik /.loki/ut/System/UnrealTournament.ini i pozmienialem wpisy, gra mi chodzi
 > szybko nie narzekam - jestem zadowolony, ale grafika wyglada nieco dziwnie jakos jasno jest i
 > tekstury nie za piekne ale grac sie da :) jeszcze raz wielkie dzieki :)
 >
 >  Pozdrawiam
Spoko, zmien GammaOffset w ustawieniach jezeli jest za jasno. Oczywiscie brightness w Preferences w grze takze mozesz ustawiac :D Co do tekstur to napisalem, zebys sie pobawil moim configiem, wtedy bedziesz mogl elegancko wszystko podrasowac. Ja mam mozna powiedziec, ze "pr0" ustawienia. :P

j3drek

  • Gość
instalka UT
« Odpowiedź #8 dnia: 2006-03-15, 13:02:59 »
Spolszczenie do UT jeśli by kogoś interesowało :P

http://amg.thc.net.pl/utech_local_ut.html