2006-01-30 23:25:12 gbudny napisał:
> 2006-01-30 08:25:21 Reve napisał:
>
> > Mnie udało się przejś pierwszą lokacje (ok 1/4 gry) na początku drugiej trzeba użyc
> takiej
> > zabawki do łamania kodów w zamkch drzwi lecz każde jej użycie konczy się wywaleniem gry.
> Można
> > to obejśc wpisując kod na przechodzenie przez ściany ale od tego momentu gra staje sie
> bardzo
> > niestabilna. żla działa tez wczytywanie saveów - niezaleznie od wybranego zawsze wczyta
> sie
> > ostatni w danej lokacji.
>
> hmm niezbyt ciekawie to wygląda.
> Aktualizacji brak. Jedyne co zauważyłem to jakiś poprawiony pliczek do tej gry i nawet nie mam
> pojęcia za co odpowiada
>
http://icculus.org/betas/devastation/ >
> na tej stronie lznalazłem jakieś wskzówki i kody
>
http://liflg.org/?catid=6&gameid=59 >
> Mimo tego i tak zamierzam w to pograć
> Rayan i ekipa z icculus znowu niedokończyli pracą nad kolejną grą- niestety nie pierwszy i nie
> ostatni raz nawalili to pewne.
>
znalazłem informacje o tym pliku jak go zastosować i po co jest potrzebny
http://www.linuxforen.de/forums/archive/index.php/t-82614.htmlW dodatku dowiedziałem sie żże warto stosować openal z ut 2003 w devastation dla linuksa. Chyba jakieś problemy były z dzwiękiem mimo wszsystko to lepiej działa
szczegóły tutaj
http://icculus.org/~ravage/devastation/W dodatku coś piszą o aktuazlizcji gry przed uruchomieniem pod pingwinem. W jakiej wersji (numerek) jest gra w polskiej wersji językowej bo to istotne. Może warto to zrobić?
Tak się zastanawiałem z tymi plikami
IpDrv-ASEfix.so
openal.so 9ut 2003)
Może warto dodać te pliki do instalatora.
Może ktoś przetestować tą grę pod linuksem z użyciem tych plików. Jak na razie gra jeszcze mi nie doszła as jestem ciekawy tego
Z góry dzięki za pomoc może coś jeszcze znajdę na temat linuksowej wersji i problemów z nią związanych
Pozdrawiam