Nowe posty

xx Dystrybucja pod HP Omen (6)
Wczoraj o 23:30:08
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
Wczoraj o 21:08:23
lamp Problem z Linux Lite po instalacji (0)
Wczoraj o 19:50:30
xx Ile pingwinów? (1)
Wczoraj o 08:59:24
xx konfiguracja pale moon (0)
2024-03-24, 21:53:42
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (10)
2024-03-23, 02:38:11
xx problem z instalacja sterowników do karty sieciowej (3)
2024-03-18, 18:10:16
xx Plik abc.001 (1)
2024-03-17, 17:48:27
xx Zlecę dopracowanie programu w MatLab (0)
2024-03-13, 15:28:40
xx Linux Mint 21.3 XFCE brak dźwieku po paru minutach (karta muzyczna zintegrowana) (5)
2024-03-12, 23:07:01

Autor Wątek: UT Instalacja  (Przeczytany 3439 razy)

difrost

  • Gość
UT Instalacja
« dnia: 2005-08-11, 11:41:33 »
Witam!

Wzielo mnie na lupanke w Unreala, wiec sciagnalem z lokigames instalator, mam tez plyte (co prawda jest to kopia bezpieczenstwa). Problem w tym,ze instalator nie widzi zamontowanej plyty - probuje dobrac sie do dyskietki. Moze ktos zetknal sie juz z tego typu problemem?! Bylbym wdzieczny za pomoc.
POZDRAWIAM

difrost

  • Gość
UT Instalacja
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-08-11, 12:50:37 »
2005-08-11 11:41:33 difrost napisał:

Z instalacja juz sobie poradzilem! Teraz mam nastepujacy problem: po odpaleniu pojawia mi sie taki brzydki komjunikat:
Unreal engine initialized
Bound to SDLDrv.so
Joystick
  • : Unknown Joystick

SDLClient initialized.
Bound to Render.so
Lighting subsystem initialized
Rendering initialized
LoadMap: Entry
Bound to Fire.so
Case-insensitive search: Botpack -> ..SystemBotPack.u
Bound to IpDrv.so
Game class is 'UTIntro'
Level is Level Entry.MyLevel
Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)...
InitGame:
Base Mutator is Entry.Mutator0
Browse: CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
LoadMap: CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
Case-insensitive search: genfluid -> ..TexturesGenFluid.utx
Collecting garbage
Purging garbage
-0.0ms Unloading: Package Render
Garbage: objects: 16417->16416; refs: 224678
Game class is 'UTIntro'
Level is Level CityIntro.MyLevel
Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play (0)...
InitGame: ?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
Base Mutator is CityIntro.Mutator1
Initialized moving brush tracker for Level CityIntro.MyLevel
Created and initialized a new SDL viewport.
Bound to UWeb.so
Team 255
Login: Player
Case-insensitive search: SoldierSkins -> ..TexturesSoldierskins.utx
Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0
Input system initialized for SDLViewport0
Opening SDL viewport.
Bound to SDLGLDrv.so
Loaded render device class.
Initializing SDLGLDrv...
binding libGL.so.1
Resizing SDL viewport. X: 640 Y: 480
OpenGL
X Error of failed request: BadMatch (invalid parameter attributes)
Major opcode of failed request: 42 (X_SetInputFocus)
Serial number of failed request: 85
Current serial number in output stream: 86
Signal: SIGSEGV [segmentation fault]
Aborting.

Moze ktos wie jak sie tego pozbyc? ;)

ArtArt

  • Gość
UT Instalacja
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-08-12, 10:46:08 »
Mam podobny problem. Moze kolega podzieliby sie wiedza? Zreszta powtarza sie on tez w innych grach. ;-)

---
Pozdrawiam

ArtArt

  • Gość
UT Instalacja
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-08-12, 10:47:25 »
2005-08-11 12:50:37 difrost napisał:

> 2005-08-11 11:41:33 difrost napisał:
 >
 > Z instalacja juz sobie poradzilem! Teraz mam nastepujacy problem: po odpaleniu pojawia mi sie
 > taki brzydki komjunikat:
 > Unreal engine initialized
 > Bound to SDLDrv.so
 > Joystick
  • : Unknown Joystick

 > SDLClient initialized.
 > Bound to Render.so
 > Lighting subsystem initialized
 > Rendering initialized
 > LoadMap: Entry
 > Bound to Fire.so
 > Case-insensitive search: Botpack -> ..SystemBotPack.u
 > Bound to IpDrv.so
 > Game class is 'UTIntro'
 > Level is Level Entry.MyLevel
 > Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)...
 > InitGame:
 > Base Mutator is Entry.Mutator0
 > Browse:
 > CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
 > LoadMap:
 > CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
 > Case-insensitive search: genfluid -> ..TexturesGenFluid.utx
 > Collecting garbage
 > Purging garbage
 > -0.0ms Unloading: Package Render
 > Garbage: objects: 16417->16416; refs: 224678
 > Game class is 'UTIntro'
 > Level is Level CityIntro.MyLevel
 > Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play (0)...
 > InitGame:
 > ?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
 > Base Mutator is CityIntro.Mutator1
 > Initialized moving brush tracker for Level CityIntro.MyLevel
 > Created and initialized a new SDL viewport.
 > Bound to UWeb.so
 > Team 255
 > Login: Player
 > Case-insensitive search: SoldierSkins -> ..TexturesSoldierskins.utx
 > Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0
 > Input system initialized for SDLViewport0
 > Opening SDL viewport.
 > Bound to SDLGLDrv.so
 > Loaded render device class.
 > Initializing SDLGLDrv...
 > binding libGL.so.1
 > Resizing SDL viewport. X: 640 Y: 480
 > OpenGL
 > X Error of failed request: BadMatch (invalid parameter attributes)
 > Major opcode of failed request: 42 (X_SetInputFocus)
 > Serial number of failed request: 85
 > Current serial number in output stream: 86
 > Signal: SIGSEGV [segmentation fault]
 > Aborting.
 >
 > Moze ktos wie jak sie tego pozbyc? ;)

ArtArt

  • Gość
UT Instalacja
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-08-12, 10:49:19 »
2005-08-12 10:47:25 ArtArt napisał:

> 2005-08-11 12:50:37 difrost napisał:
 >
 > > 2005-08-11 11:41:33 difrost napisał:
 >  >
 >  > Z instalacja juz sobie poradzilem! Teraz mam nastepujacy problem: po odpaleniu pojawia mi
 > sie
 >  > taki brzydki komjunikat:
 >  > Unreal engine initialized
 >  > Bound to SDLDrv.so
 >  > Joystick
  • : Unknown Joystick

 >  > SDLClient initialized.
 >  > Bound to Render.so
 >  > Lighting subsystem initialized
 >  > Rendering initialized
 >  > LoadMap: Entry
 >  > Bound to Fire.so
 >  > Case-insensitive search: Botpack -> ..SystemBotPack.u
 >  > Bound to IpDrv.so
 >  > Game class is 'UTIntro'
 >  > Level is Level Entry.MyLevel
 >  > Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)...
 >  > InitGame:
 >  > Base Mutator is Entry.Mutator0
 >  > Browse:
 >  >
 > CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
 >  > LoadMap:
 >  >
 > CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
 >  > Case-insensitive search: genfluid -> ..TexturesGenFluid.utx
 >  > Collecting garbage
 >  > Purging garbage
 >  > -0.0ms Unloading: Package Render
 >  > Garbage: objects: 16417->16416; refs: 224678
 >  > Game class is 'UTIntro'
 >  > Level is Level CityIntro.MyLevel
 >  > Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play (0)...
 >  > InitGame:
 >  >
 > ?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
 >  > Base Mutator is CityIntro.Mutator1
 >  > Initialized moving brush tracker for Level CityIntro.MyLevel
 >  > Created and initialized a new SDL viewport.
 >  > Bound to UWeb.so
 >  > Team 255
 >  > Login: Player
 >  > Case-insensitive search: SoldierSkins -> ..TexturesSoldierskins.utx
 >  > Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0
 >  > Input system initialized for SDLViewport0
 >  > Opening SDL viewport.
 >  > Bound to SDLGLDrv.so
 >  > Loaded render device class.
 >  > Initializing SDLGLDrv...
 >  > binding libGL.so.1
 >  > Resizing SDL viewport. X: 640 Y: 480
 >  > OpenGL
 >  > X Error of failed request: BadMatch (invalid parameter attributes)
 >  > Major opcode of failed request: 42 (X_SetInputFocus)
 >  > Serial number of failed request: 85
 >  > Current serial number in output stream: 86
 >  > Signal: SIGSEGV [segmentation fault]
 >  > Aborting.
 >  >
 >  > Moze ktos wie jak sie tego pozbyc? ;)
 >

Wyglada na to ze uzywasz trybu SDL a nie glx. Jezeli uruchamiasz to na nviadia to moze byc to

---
Pozdrawiam

difrost

  • Gość
UT Instalacja
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-08-12, 11:35:22 »
2005-08-12 10:46:08 ArtArt napisał:

> Mam podobny problem. Moze kolega podzieliby sie wiedza? Zreszta powtarza sie on tez w innych
 > grach. ;-)
 >
 > ---
 > Pozdrawiam

Wlasciwie to nie wiem jaki byl (jest) konkretnie powod. Uzywam fluxboxa i jak odpalam w fluxboxie, to wywala ow blad. Kiedy odpalam w golym XServerze, to wszystko pociska jak zle! W rozdzielczosci 1280x1024 mam 32fps, a mam onboardowa karte i915G. Wczesiej myslalem,ze jest to  wina Mesy, bo mam Xorga 6.9.0 RC0 z Mesa 6.3.1. Zrobilem sobie skrypt xinitrc ktory tylko odpala UT i alias do niego. Wszystko OK.
POZDRAWIAM

ArtArt

  • Gość
UT Instalacja
« Odpowiedź #6 dnia: 2005-08-12, 11:51:35 »

difrost

  • Gość
UT Instalacja
« Odpowiedź #7 dnia: 2005-08-12, 16:25:54 »
2005-08-12 11:51:35 ArtArt napisał:

> zobacz tutaj:
 > http://www.linuxstorm.org/modules/sections/index.php?op=viewarticle&artid=56

Widzialem i testowalem kazda mozliwosc! Problem tkwi nie w konfiguracji. Jest to raczej jakies *zadkie* zachowanie systemu, ktore tak na prawde nie powinno miec miejsca.