Nowe posty

Autor Wątek: problem z ut 2k4  (Przeczytany 2497 razy)

amdfanatyk

  • Gość
problem z ut 2k4
« dnia: 2005-06-02, 22:07:08 »
witam,
moze komus zdarzylo sie, ze utek wylacza sie nieoczekiwanie w trakcie gry? zwyczajnie zabyka sie i tyle; moge jest na to jakies lekarstwo? bycmoze wine ponosi tu przetaktowany procesor ale napiecie na rdzen dobieralem testujac go pod bardzo duzym obciazeniem i nie przypominam sobie zeby utek na windzie sie wylaczal a na linuxie niestety tak; zapaczowalem gre ale i tak to nic nie dalo; prosze o pomoc,
pozdrawiam

amdfanatyk

  • Gość
problem z ut 2k4
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-06-03, 18:31:28 »
na koncu logu mam tylko cos takiego:

ScriptLog: START MATCH
Log:
Developer Backtrace:
Log: [ 1]  ./ut2004-bin [0x85d5171]
Log: [ 2]  [0xffffe420]
Log: Unreal Call Stack: FOpenGLRenderInterface::DrawPrimitive <- UBeamEmitter::RenderParticles <- AEmitter::Render <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- USDLViewport::Repaint <- USDLClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Exit: Exiting.
Log: FileManager: Reading 0 GByte 487 MByte 382 KByte 785 Bytes from HD took 34.288918 seconds (18.010555 reading, 16.278362 seeking).
Log: FileManager: 0.000000 seconds spent with misc. duties
Uninitialized: Name subsystem shut down
Uninitialized: Allocation checking disabled
Uninitialized: Log file closed, Fri Jun  3 18:28:10 2005

kiernek

  • Gość
problem z ut 2k4
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-08-04, 16:40:32 »
wystarczy że usuniesz plik: libGL.so.1 z /usr/X11R6/lib