Nowe posty

Autor Wątek: Wieszający się linux..  (Przeczytany 2221 razy)

atthis

  • Gość
Wieszający się linux..
« dnia: 2007-04-25, 15:40:10 »
Na samym wstępie chciałam zaznaczyć, że jeśli chodzi o linuxa, jestem zupełnie zielona, mam go już parę tygodni i męczę się straszliwie z powodu jednego problemu, którego sama rozwiązać nie potrafię, zwłaszcza, że nie wiem, jaka może być jego przyczyna... Otóż, od samej instalacji, linux mi się wiesza (przestaje reagować zupełnie, mogę sobie klikać, wciskać na klawiaturze co sobie chce, jedyne, co jestem w stanie zrobić to go wyłączyć, lub poprostu zresetować [przy uzyciu wylaczników]). Obecnie mam Auroxa 10, wcześniej próbowałam zainstalować ubuntu (6 z czymś chyba) ale po instalacji w ogóle się nie uruchomił, natomiast live cd zawiesiło się podobnie, jak Aurox (jedak przy live cd mogła zawinic niewielka ilość ramu..). Znajomy doradzał mi, żebym sprawdziła, czy przypadkiem nie wykryło mi innej karty graficznej, niż mam, ale nie mam pojęcia jak to sprawdzić...
co do samych danych technicznych mojego komputera, wiem jedynie, że ma jakąś starą kartę pc chips, ze zintegrowanymi kartami dźwięku, grafiki itd. W razie czego, gdyby były potrzebne, mogę podać parametry komputera, jak tylko uda mi się je znaleźć..
Bardzo proszę o pomoc...

Nie miałam pojęcia , w jakiej kategorii konkretnie to umieścić... dlatego na wszelki wypadek wybrałam tą.

tharos

  • Gość
Wieszający się linux..
« Odpowiedź #1 dnia: 2007-04-25, 18:47:11 »
Podaj dokladna specyfikacje sprzetu. Moze masz procesor 64bitowy a zle jadro zainstalowalas?

marko48

  • Gość
Wieszający się linux..
« Odpowiedź #2 dnia: 2007-04-25, 18:56:31 »
2007-04-25 15:40:10 atthis napisał:

> Na samym wstępie chciałam zaznaczyć, że jeśli chodzi o linuxa, jestem zupełnie zielona, mam go
 > już parę tygodni i męczę się straszliwie z powodu jednego problemu, którego sama rozwiązać nie
 > potrafię, zwłaszcza, że nie wiem, jaka może być jego przyczyna... Otóż, od samej instalacji,