Nowe posty

Autor Wątek: problemy po instalacjiina slackware  (Przeczytany 4035 razy)

Offline Piotrek Stelmach

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
problemy po instalacjiina slackware
« dnia: 2005-07-24, 22:56:53 »
Mój problem polega na tym ze gdy uruchamiam gre gra wymaga seriala. Wszytko było by oki gdyby nie wywalał komunikatu ze wpisuje nieprawidłowy klucz.Tylko ze najgorsze jest to ze ja mam ORYGINAŁ. Jakby to był pirat to mówi sie trudno ale tak nie jest.W windowsie jest plik \\"doomkey\\" próbowałem go skopiować do katalogu gry w linuxie ale to nic nie daje.Moze ktoś wie gdzie dopisać ręcznie ten klucz?? Prosze o pomoc i z góry dziękuje.

Offline

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
problemy po instalacjiina slackware
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-07-25, 01:31:56 »

Offline Piotrek Stelmach

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
problemy po instalacjiina slackware
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-07-25, 09:20:00 »
2005-07-25 01:31:56 krak napisał:

> http://www.linux-gamers.net/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=958&forum=38&post_id=4860
 > prawdopodobnie tu masz rozwiazanie


NIestety tam jest tylko napisane ze u jakiegos kolesia nie wymaga klucza, ale moze grać. A u mnie instatalator tez nie wymaga klucza ale sama gra wymaga i nie chce przyjąć tego klucza

Offline Mariusz Sielski

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
problemy po instalacjiina slackware
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-07-24, 19:55:42 »
problemy  po instalacjii nie wlanczaja sie X'y tu sa logi i xorg.conf http://hyterkot.cba.pl/logi/

Offline Piotr Chmura

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 5060
    • Zobacz profil
problemy po instalacjiina slackware
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-07-24, 22:13:11 »
2005-07-24 19:55:42 madi_siela napisał:

> problemy  po instalacjii nie wlanczaja sie X'y tu sa logi i xorg.conf
 > http://hyterkot.cba.pl/logi/

az tak trudno samemu do nich zagladnac ?

masz tam dokladnie napisane co jest nie tak... wysil sie choc troche samemu...

Offline Mariusz Sielski

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
problemy po instalacjiina slackware
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-07-24, 22:38:32 »
2005-07-24 22:13:11 chmooreck napisał:

> 2005-07-24 19:55:42 madi_siela napisał:
 >
 > > problemy  po instalacjii nie wlanczaja sie X'y tu sa logi i xorg.conf
 >  > http://hyterkot.cba.pl/logi/
 >
 > az tak trudno samemu do nich zagladnac ?
 >
 > masz tam dokladnie napisane co jest nie tak... wysil sie choc troche samemu...
 wiem musialem uzyc narzedzia do konf X'ów od ati...ale tego
"  Symbol fbGetWinPrivateIndex from module /usr/X11R6/lib/modules/drivers/fglrx_drv.o is unresolved! "
z http://hyterkot.cba.pl/logi/Xorg..log to ja już nir rozumiem, bo niestety nie znam angielskiego... karte probowalem juz kilka razy na nowo instalowac i nic...

Offline Piotr Chmura

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 5060
    • Zobacz profil
problemy po instalacjiina slackware
« Odpowiedź #6 dnia: 2005-07-25, 00:55:03 »
napisz co po kolei robiles, to moze jakis wlasciciel karty Ati ci pomoze...

btw. mam wrazenie, ze jeszcze tego nieczytales (a warto): http://rtfm.killfile.pl/