Nowe posty

Autor Wątek: Kilka pytań  (Przeczytany 2188 razy)

invader4

  • Gość
Kilka pytań
« dnia: 2007-01-24, 18:54:46 »
Przede wszytkim jestem nowy więc wypadało by się przywitać. Witam i pozdrawiam. Postanowiłem, że "pobawie się linuxem". Nie sądziłem, że jest to taka fajna zabawa, więc postanowiłem, że powiększę wiedzęna ten temat. A więc, jestem początkującym użytkownikiem linuxa. Na swoim kompie (słabym) mam 2 systemy Win i Ubuntu (Xfce). Prawdę mówiąc to częściej siedzę na linuxie mimo tego, że mam pod nim tylko XMMS, Openoffice, K3b, internet i kilka podstawowych programów. Brak gier wcale mi nie przeszkadza, kestem u mnie w "szkole" jedynym 14latkiem który nie jest zapalonym graczem. Uważam, że linux może być czymś dla mnie - stabilność, WOLNOŚĆ.

To było tak na marginesie. Teraz kilka pytań. Postanowiłem, że na czas wyboru zmienię dystrybucję. Próbowałem Fedroa 4, Debian(spoko), mam zamiar wypróbować SUSE 9.3 (ze względu na sprzęt 9.3). Czytałem coś, ale nie wyczytałem i tu moje 1 pytanie: Czy suse 9.3 jest darmowe? I czy konfihuracja internetu jest trudna gdy mam dane tylko IP (mój, bramka,maska) DNS'y i dane pppoe (pppoeconf).

Ah zapomnialem: jeszcze pytanie: czy programy z KDE i Gnome działają mniej wydajnie (gorzej) na XFCE.

Pozdrawiam.

xavery

  • Gość
Kilka pytań
« Odpowiedź #1 dnia: 2007-01-24, 19:19:02 »
> Brak gier wcale mi nie przeszkadza, kestem u mnie w "szkole" jedynym 14latkiem który
 > nie jest zapalonym graczem. Uważam, że linux może być czymś dla mnie - stabilność, WOLNOŚĆ.

Jestem pod wrażeniem:) Jak najbardziej szczerze. Myślałem, że w wieku 14 lat komputer uznaje się za trudniejszą w używaniu konsolę do gier:) Życzę powodzenia i wytrwałości.

 > sprzęt 9.3). Czytałem coś, ale nie wyczytałem i tu moje 1 pytanie: Czy suse 9.3 jest darmowe? I