Nowe posty

Autor Wątek: Linux + Windows - problem  (Przeczytany 1306 razy)

Madcore

• Gość
Linux + Windows - problem
« dnia: 2006-12-31, 11:55:28 »
Hej! Mam pewien problem, otóż już od dawna nosze się z zamiarem zrobienia formata i zainstalowania Windowsa XP Pro i Auroxa 12.0. Nie wiem tylko od czego zacząć, na necie szukałem o instalacji tych dwóch OS'ów ale nie znalazłem rozwiązania na mój problem.
Czy jeśli chcę zainstalować te dwa OS'y to moge mieć dwie partycje, partycje (C) na której będzie Windows XP i partycje (D) na której będzie Aurox 12.0 , czy oba systemy muszą być zainstalowane na jednej partycji ?? Bo tam potem jest jakiś BOOT MANAGER czy jakoś tak, ten co pozwala nam wybrać przy starcie peceta, który system chcemy "załadować".
Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o Linuxa, dopiero zaczynam, pomóżcie plisss xD. Z góry dzięki.

Pozdrawiam
//Madcore

kmp

• Gość
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-12-31, 12:13:52 »
2006-12-31 11:55:28 Madcore napisał:

> Hej! Mam pewien problem, otóż już od dawna nosze się z zamiarem zrobienia formata i
 > zainstalowania Windowsa XP Pro i Auroxa 12.0. Nie wiem tylko od czego zacząć, na necie szukałem
 > o instalacji tych dwóch OS'ów ale nie znalazłem rozwiązania na mój problem..........

Żałosne, pewnie na w "tym" necie szukałeś.
http://www.pcworld.pl/artykuly/47033.html

kaer14

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 2007-01-03, 22:03:11 »

> Hej! Mam pewien problem, otóż już od dawna nosze się z zamiarem zrobienia formata i
 Zawsze najpierw instaluje sie wingroze a partycje mozna zostawić nawet nie sformatowaną pod pingwina. Linux założy boot menagera .

taczmi

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: 2007-01-04, 13:18:18 »

> zainstalowania Windowsa XP Pro i Auroxa 12.0. Nie wiem tylko od czego .......
siema...ja miałem kiedys dwa systemy i zrobiłem tak..:
na dysku C zainstalowałem system Windows w partition magic poustawiałem sobie partycje...czyli np...windows 5gb (c) -> (D) wolny lecz zrobilem na fat32 10gb -> (e) z danymi-> (f) ...