Nowe posty

Autor Wątek: SUse 10.1 & Mandriva limited edition 2005 PROBLEMY!!!  (Przeczytany 1164 razy)

hieronim

  • Gość
Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o Linux'a !!!
Pracowałem już na wersjach odpalanych z płyty. Szło wszytko dobrze brak stresu i problemu, wiec postanowiłem zainstalować. Na pierwszy rzut poszedł Suse 10.1 wystartował jak burza zgadzałem się na wszystko co ode mnie chciał, aż do momentu kiedy nie poprosił mnie o następna płytę cd2 i tu zaczęły się schody nie znalazł pakietu na nośniku. Podchodziłem kilka razy i nic ciągle to samo. Kupiłem oryginalną Mandrive płytka nówka sztuka DVD i co? "wystąpił błąd podczas instalowania pakietu na nośniku" wiele razy powtarzałem instalację i nic. Mój komputer to staruszek z dwuletnim stażem. Czy to ja jestem taki mądry czy ten system? Co jest nie tak?

Offline Robert

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 2516
    • Zobacz profil
SUse 10.1 & Mandriva limited edition 2005 PROBLEMY!!!
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-12-02, 00:36:22 »
Wydaje mi się, że mozna by tu ubiegać się o zwrot pieniędzy. Co do SuSE spróbuj to zinstalować z DVD. Ja przy tym nie miałem takich problemów, a Mandrive olej. Szkoda newów.
Zanim popełnisz grafomaństwo: 1 | 2 | 3
Baza RPM Jak szukać informacji

MichL

  • Gość
SUse 10.1 & Mandriva limited edition 2005 PROBLEMY!!!
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-12-02, 11:38:30 »
2006-12-01 22:37:24 hieronim napisał:

> Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o Linux'a !!!
 > Pracowałem już na wersjach odpalanych z płyty. Szło wszytko dobrze brak stresu i problemu, wiec
 > postanowiłem zainstalować. Na pierwszy rzut poszedł Suse 10.1 wystartował jak burza zgadzałem
 > się na wszystko co ode mnie chciał, aż do momentu kiedy nie poprosił mnie o następna płytę cd2
 > i tu zaczęły się schody nie znalazł pakietu na nośniku. Podchodziłem kilka razy i nic ciągle to
 > samo. Kupiłem oryginalną Mandrive płytka nówka sztuka DVD i co? "wystąpił błąd podczas