Nowe posty

Autor Wątek: Server Quake3(debian)& Segmentation fault  (Przeczytany 2899 razy)

Bagheera

  • Gość
Server Quake3(debian)& Segmentation fault
« dnia: 2006-11-06, 11:40:30 »
Znajomy zobowiązał się że sprubuje postawić server quake 3 arena, zrobiłem configi, zlepiłem pliki i wszsytko u mnie działało bez zarzutu (suse10), ale u tego znajomego już nie, po odpaleniu skryptu ./q3_linux konsola wypluwa błąd:

/home/uzi/q3server# ./q3_linux
Q3 1.16n linux-i386 Mar 14 2000
----- FS_Startup -----
./q3_linux: line 1:   728 Segmentation fault      ./q3ded +set dedicated 2 +set net_port 27960 +set fs_game osp +exec ffa.cfg

zawartość pliku skryptu:
./q3ded +set dedicated 2 +set net_port 27960 +set fs_game osp +exec ffa.cfg

debian/400MHz/256ram

Więcej szczegułów nie znam, w razie czego dopytam się, jeśli ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem, był bym wdzięczny za odpowiedź

lesiulodz

  • Gość
Server Quake3(debian)& Segmentation fault
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-11-06, 19:38:47 »
hmm a tych parametrów nie ustawiasz zanim załadujesz mapę? tzn wiem że tak jest w serwerze counter-strike najpierw startujesz serwer ładujesz powiedzmy server.cfg i dopiero później włączasz mapę ?

Bagheera

  • Gość
Server Quake3(debian)& Segmentation fault
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-11-06, 19:48:35 »
2006-11-06 19:38:47 lesiulodz napisał:

> hmm a tych parametrów nie ustawiasz zanim załadujesz mapę? tzn wiem że tak jest w serwerze
 > counter-strike najpierw startujesz serwer ładujesz powiedzmy server.cfg i dopiero później
 > włączasz mapę ?


Teorytycznie mogę przy starcie wpisać wszystkie komendy ustawiające server jako parametry, jednakże z wiadomych pododów się tak nie robi, część komend takich jak: ustawienie portu, załadowanie MODU (tutaj OSP) muszą być zawarte jako parametry, quake przy starcie i tak sobie je uruchomi w odpowiedniej kolejności, jeśli chodzi o ładowanie mapy, tutaj komenda załadowania mapy zawarta jest w configu, z racji że ten server posiada rozbudowane tryby gry, dla każdej inny cfg, w zasadzie to co napisałeś nie odnosi się w bezpośredni spoób do zaistaniałego problemu, ten błąd wypluwa system a nie quake