Nowe posty

Autor Wątek: httpd i apache inny port  (Przeczytany 5266 razy)

Offline Rafał Lewandowski

  • Users
  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 154
    • Zobacz profil
httpd i apache inny port
« dnia: 2005-07-06, 17:31:38 »
witajcie.
Najpierw powiem że zainstalowałem owe aMule ze źródeł. niestety po odpaleniu nic nie działo - porogram poprostu sie nie uruchamiał - nic wogóle.
postanowiłem zainstalowć aMule z paczek deb. Znalazłem gdzieś że trzeba do sources.list dodać:
deb http://www.vollstreckernet.de/debian/ testing amule
deb http://www.vollstreckernet.de/debian/ testing wx
i dodałem, potem zaktualizowałem bazę i spoko jest aMule do zainstalowania.
Mój problem polega na tym że jest zależność między aMule a libgcc1:4.0.0-7. Ja mam niestety: libgcc_s 1 libgcc1 (>= 1:3.4.1-3). Mam sarga i nie mogę tej biblioteki zauktualizować/
Ktoś ma jakiś pomysł????

Offline Jakub Guzik

  • Users
  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 116
    • Zobacz profil
httpd i apache inny port
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-07-06, 18:24:38 »
spróbuj zainstalowac paczki bez sprawdzania zaleznosci, czasami działają bez zarzutów ;)

Offline Rafał Lewandowski

  • Users
  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 154
    • Zobacz profil
httpd i apache inny port
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-07-06, 18:35:09 »
2005-07-06 18:24:38 kuba_g napisał:

> spróbuj zainstalowac paczki bez sprawdzania zaleznosci, czasami działają bez zarzutów ;)
=============
poradziłem sobie, ale nie wiem dokładnie jak :-)
zautkualizowałem bazę .deb poprzez aptitude o poszło, mam aMule i juz ciagnę: pozdrawiam

Offline tomasz wrotek

  • Users
  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
httpd i apache inny port
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-07-06, 16:58:00 »
Witam
Mam pytanie czy istnieje jakis sposob zeby uruchomic httpd na dwoch portach jednoczesnie np. 80 i 8862 :? a drugie to czy mozna stworzyc dwie rozne sciezki serverroot dla kazdego portu inna :?
Pozdrawiam

Offline tomasz wrotek

  • Users
  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
httpd i apache inny port
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-07-06, 17:49:50 »
Zmieniam forme pytania jak zrobic zeby apache na danym porcie pokazywal dana strone :?
Pozdrawiam

Offline tomasz wrotek

  • Users
  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 101
    • Zobacz profil
httpd i apache inny port
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-07-06, 19:09:32 »
Juz sobie poradzilem troche mi to zajelo i jakby ktos probowal to jak robisz wirtualnego hosta na neostradzie ze zmiennym IP to w miejsce IP wpiszcie _default_
Pozdrawiam