Nowe posty

Autor Wątek: Klawiatura nie odpowiada :/  (Przeczytany 1496 razy)

Tomek1985

  • Gość
Klawiatura nie odpowiada :/
« dnia: 2006-07-04, 21:33:44 »
Witam mam kilka problemów z Mandriva a mianowicie jak zainstalowac stery do ati radeona x700 128mb pamieci ram ,jak zainstalować sterowniki do karty wifi broadcom bcm 4318e instalowalem poprzez windowsowy plik inf i nie dziala ,poza tym jak zainstalować scsi dla nagrywarki dvd sosw833s bo kopiuje pliki godzinami tak samo mialem w win ale po zainstalowaniu scsi transfer przy nagrywaniu podnosi sie do 25 mb/s poza tym jak zainstalować czytnik kart pamięci 5in1 oraz irdę wbudowaną w laptopa, est to laptop acer 3023wlmi.Proszę o szczegułowe info jestem początkujący w linuxie

Offline

  • Users
  • Prawie jak Guru
  • ****
  • Wiadomości: 432
    • Zobacz profil
Klawiatura nie odpowiada :/
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-07-05, 01:43:55 »
Do ATI możesz ściągnąć oryginalne stery binarne, ale ze względu na rzadkie aktualizacje, za pierwszą próbą może się nie udać. Do wi-fi spróbuj natywnych sterowników Linuksa (chociaż się nie znam i nie wiem czy do broadcomu są). Jeśli chodzi o IrDĘ, zainteresuj się projektem Lirc, tu nie powinno być żadnych problemów.

Tomek1985

  • Gość
Klawiatura nie odpowiada :/
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-07-05, 14:28:45 »
2006-07-05 01:43:55 scool napisał:

> Do ATI możesz ściągnąć oryginalne stery binarne, ale ze względu na rzadkie aktualizacje, za
 > pierwszą próbą może się nie udać. Do wi-fi spróbuj natywnych sterowników Linuksa (chociaż się
 > nie znam i nie wiem czy do broadcomu są). Jeśli chodzi o IrDĘ, zainteresuj się projektem Lirc,
 > tu nie powinno być żadnych problemów.
 >