Nowe posty

Autor Wątek: Skrypt czytajacy logi z gry na bierzaco  (Przeczytany 9674 razy)

starken

  • Gość
Skrypt czytajacy logi z gry na bierzaco
« dnia: 2006-06-21, 20:48:32 »
Witam!
Właśnie zainstalowałem sobie Ubuntu, a ponieważ w linuxie jestem początkujący (zupełnie) to nawet nie wiem jak zainstalować sobie sterownik do dźwięku (bo go nie mam). Oczywiście sam sterownik ściągnąłem, problem mam tylko z zainstalowaniem.
Po rozpakowaniu ściągniętego sterownika pojawia mi się folder a w nim: trzy kolejne archiwa (tar.bz2), plik install.sh, modules.conf oraz dwa pliki tekstowe: readme oraz turbolinux.
W readme pisało żebym uruchomił plik install.sh. Po uruchomieniu (w terminalu) zaczyna się coś dziać, tzn przez ekran przewijają się różne teksty, zbyt szybko żeby przeczytać, ale wyraźnie widać, że jest tam dużo komunikatów w stylu \\"Nie ma takiego pliku lub katalogu...\\" itp.
Czy mam szukać następnych sterowników czy po prostu coś źle robie?
W pliku readme jest jeszcze taki komentarz, ale nie wiem o co w tym właściwie chodzi:

Manual install:
Step 1. unzip source code
        tar xfvj alsa-driver-1.0.9b_1.tar.bz2

Step 2. Turn on sound support (soundcore module, default turn on)

Step 3. Complied source code
   a. cd alsa-driver-1.0.9b_1.
   b. ./configure
   c. make
   d. make install
   e. ./snddevices

Step 4. Edit your /etc/modules.conf or conf.modules depending on the distribution
    (Please refer to the attached modules.conf)
   
        snd-xxxx is the card ID.

   -- Azalia controller --ALC880 ALC882 ALC260 ALC262
      --- Intel ICH6 ICH7 ---------
               snd-hda-intel
           --- ATI chipset -----
          snd-atiixp

        -- AC97 controller --ALC655 ALC650 ALC250 ALC255
           --- Intel ICH6 ICH7 , SiS 7012 and NVidia----------
               snd-intel8x0
           --- Via8233 Via686a  -------------------------------    
          snd-via82xx
           --- ATI Chipset  -------------------------------
          snd-atiixp