Nowe posty

Autor Wątek: Menu wyboru  (Przeczytany 7301 razy)

Hipis

  • Gość
Menu wyboru
« dnia: 2006-04-12, 16:49:38 »
Witam
Jestem zielony w linuksie. Niedawno zainstalowałem SUSE ale nie chodzą mi aplikacje z opengl. No to ściągnąłem sterowniki (mam geforce4ti4200) ze strony NVIDIA. Gdy je odpalam z terminala pokazuje sie okienko (podobne do instalacji programow dosowych - takie niebieskie) i tam komunikat zebym przed instalowaniem wylaczyl meneðżer okien. Wiem ze jest na to jakas komenda ale nie moge znalezc :/

sys

  • Gość
Menu wyboru
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-04-12, 18:59:07 »
2006-04-12 16:49:38 Hipis napisał:

> Witam
 > Jestem zielony w linuksie. Niedawno zainstalowałem SUSE ale nie chodzą mi aplikacje z opengl.
 > No to ściągnąłem sterowniki (mam geforce4ti4200) ze strony NVIDIA. Gdy je odpalam z terminala
 > pokazuje sie okienko (podobne do instalacji programow dosowych - takie niebieskie) i tam
 > komunikat zebym przed instalowaniem wylaczyl meneðżer okien. Wiem ze jest na to jakas
 > komenda ale nie moge znalezc :/

telinit 3 (jako root)
zeby wrócić do okien startx lub telinit 5

flak

  • Gość
Menu wyboru
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-04-12, 19:38:30 »
2006-04-12 18:59:07 sys napisał:

> 2006-04-12 16:49:38 Hipis napisał:
 >
 > > Witam
 >  > Jestem zielony w linuksie. Niedawno zainstalowałem SUSE ale nie chodzą mi aplikacje z
 > opengl.
 >  > No to ściągnąłem sterowniki (mam geforce4ti4200) ze strony NVIDIA. Gdy je odpalam z
 > terminala
 >  > pokazuje sie okienko (podobne do instalacji programow dosowych - takie niebieskie) i tam
 >  > komunikat zebym przed instalowaniem wylaczyl meneðżer okien. Wiem ze jest na to
 > jakas
 >  > komenda ale nie moge znalezc :/
 >
 > telinit 3 (jako root)
 > zeby wrócić do okien startx lub telinit 5

...startx lub telinit 4 by wrócić

MichL

  • Gość
Menu wyboru
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-04-12, 23:09:21 »
2006-04-12 16:49:38 Hipis napisał:

> Witam