Nowe posty

Autor Wątek: logowanie tylko w trybie graficznym  (Przeczytany 3285 razy)

Greg_B

  • Gość
logowanie tylko w trybie graficznym
« dnia: 2006-03-19, 23:19:39 »
Najpierw krótki opis sprzętu, AMD 1,6XP, płyta ASUS A7V333, karta graficzna MATROX G550 32MB, monitor NEC MultiSync LCD 1850XD (tryb pracy 1280x1024 / 60Hz / 32 bity ). Zainstalowałem Mandrive 2006 z 3 CD gazety.
         I mój problem. Instalacja przebiegała bez problemowo, ustawienia dla karty grafiki i monitora podawałem ręcznie wybierając z listy urządzeń, wszystkie były na liście to znaczy powinien przyjąć prawidłowe ustawienia, ale jak startuje tryb graficzny to mam tylko czarny monitor, ładowanie się Madrivi i zamykanie jest widoczne bo przebiega w trybie tekstowym.
Dodam że próbowałem z Ubuntu 5.10 i ten sam problem miałem, w trybie graficznym miałem czarny monitor, a tryb tekstowy był widoczny.
Proszę o podanie krok po kroku jak temu zaradzić, jestem w tym temacie zielony.

Offline

  • Users
  • Prawie jak Guru
  • ****
  • Wiadomości: 432
    • Zobacz profil
logowanie tylko w trybie graficznym
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-03-21, 12:53:03 »
czy nie wybrałeś zbyt wysokiej rozdzielczości??

Greg_B

  • Gość
logowanie tylko w trybie graficznym
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-03-21, 13:09:47 »
2006-03-21 12:53:03 scool napisał:

> czy nie wybrałeś zbyt wysokiej rozdzielczości??

Jeszcze niczego nie ustawiłem, takie były ustawienia domyślne po instalacji, ale najprwadopodobniej to jest to, bo podobne komunikaty wyświetlał mi monitor jak ustawiłem za dużą rozdzielczość w Winie
Nie wiem jak w trybie tekstowym je zmienić, jeżeli można prosić o wypisanie krok po kroku jak tam dojść, co zmienić i na co?

Offline

  • Users
  • Prawie jak Guru
  • ****
  • Wiadomości: 432
    • Zobacz profil
logowanie tylko w trybie graficznym
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-03-21, 13:17:40 »