Nowe posty

xx Dystrybucja pod HP Omen (6)
Wczoraj o 23:30:08
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
Wczoraj o 21:08:23
lamp Problem z Linux Lite po instalacji (0)
Wczoraj o 19:50:30
xx Ile pingwinów? (1)
Wczoraj o 08:59:24
xx konfiguracja pale moon (0)
2024-03-24, 21:53:42
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (10)
2024-03-23, 02:38:11
xx problem z instalacja sterowników do karty sieciowej (3)
2024-03-18, 18:10:16
xx Plik abc.001 (1)
2024-03-17, 17:48:27
xx Zlecę dopracowanie programu w MatLab (0)
2024-03-13, 15:28:40
xx Linux Mint 21.3 XFCE brak dźwieku po paru minutach (karta muzyczna zintegrowana) (5)
2024-03-12, 23:07:01

Autor Wątek: wine soulseek  (Przeczytany 2367 razy)

japek

  • Gość
wine soulseek
« dnia: 2006-03-09, 15:58:08 »
problem pewnie błachy ale jestem całkowicie początkujący pod linuxem. chcę sobie zainstalować mplayera, daję pakiety/instalacja wyszukuje mi potrzebny pakiet, gdy chcę zainstalować podaje podaje, że potrzebne są dodatkowe doinstalowania innych pakietów i żebym włożył installation CD2, wkładam drugą płytkę z instalacji linuxa a on ją wyrzuca i powtarza komunikat. na pulpicie nie pokazuje cd romu, z resztą jak wkładam film to też nie pokazuje.
mój system to mandriva LE 2005

japek

  • Gość
wine soulseek
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-03-09, 16:12:47 »
2006-03-09 15:58:08 japek napisał:

> problem pewnie błachy ale jestem całkowicie początkujący pod linuxem. chcę sobie zainstalować
 > mplayera, daję pakiety/instalacja wyszukuje mi potrzebny pakiet, gdy chcę zainstalować podaje
 > podaje, że potrzebne są dodatkowe doinstalowania innych pakietów i żebym włożył installation
 > CD2, wkładam drugą płytkę z instalacji linuxa a on ją wyrzuca i powtarza komunikat. na pulpicie
 > nie pokazuje cd romu, z resztą jak wkładam film to też nie pokazuje.
 > mój system to mandriva LE 2005