Nowe posty

Autor Wątek: Kompilacja statyczna  (Przeczytany 11009 razy)

Offline

  • Users
  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
Kompilacja statyczna
« Odpowiedź #15 dnia: 2006-02-28, 13:11:24 »
2006-02-28 12:13:02 chmooreck napisał:

 > najwyzszy czas zapomniec o mlaskaniu myszka - jesli myslisz o administrowaniu linuksem... ;-)
 >
dobra bardzo smieszne, konfiguracje routera moge zrobic przez http lub telnet wybralem http dlatego \\'myszka\\'

a linuxa mam tylko w wersji bash-owej :P moze dlatego ze srodowisko X mam zle skonfigurowane :) Ale nie potrzebuje go i tak bedzie stal serwer wiec po co X ?? :)

 >  > Przekierowanie portów w SpeedTouch 510 odbywa...
 >
 > UDP nie potrzebujesz... przekieruj najpierw sam port 22 na TCP i zobacz, czy chodzi ssh
 > (oczywiscie przez ip zewnetrzne)...

no to niestety nie dziala :(

czyli rozumiem ze problem lezy po stronie konfiguracji routera bo w sumie ssh i apach-e w LAN-ie chodza ok - czyli linux jest wporzadku ?

Offline Tomasz Jezierczuk

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 852
    • Zobacz profil
Kompilacja statyczna
« Odpowiedź #16 dnia: 2006-02-28, 13:18:37 »
2006-02-28 13:11:24 reed napisał:

 > czyli rozumiem ze problem lezy po stronie konfiguracji routera bo w sumie ssh i apach-e w
 > LAN-ie chodza ok - czyli linux jest wporzadku ?

A tak z ciekawosci, bo mnie wlasnie tknelo...
NALEZY CI SIE PORZADNE PRZECZYTANIE OD DECHY DO DECHY http://rtfm.killfile.pl !
W jaki sposob sprawdzasz czy apache chodzi na zewnetrznym IP?
Z jakiego komputera to sprawdzasz i czy przypadkiem nie probujesz odwolac sie do serwera poprzez zewnetrzne IP korzystajac z jakiegos kompa w LAN?

Offline

  • Users
  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
Kompilacja statyczna
« Odpowiedź #17 dnia: 2006-02-28, 16:08:59 »
> NALEZY CI SIE PORZADNE PRZECZYTANIE OD DECHY DO DECHY http://rtfm.killfile.pl !

szkoda ze czasem brakuje na to czasu :/

> W jaki sposob sprawdzasz czy apache chodzi na zewnetrznym IP?
> Z jakiego komputera to sprawdzasz i czy przypadkiem nie probujesz odwolac sie do serwera
> poprzez zewnetrzne IP korzystajac z jakiegos kompa w LAN?

No wlasnie dokladnie tak proboje zrobic to znaczy ze proboje zrobic zle ? Moze wlasnie tu jest caly pies pogrzebany ???

A jak mam inaczej sprawdzic czy wszystko dziala isc do kolegi??

Offline

  • Users
  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
Kompilacja statyczna
« Odpowiedź #18 dnia: 2006-02-28, 16:09:52 »
cholera jak ja napisałem próbuje :/

Offline Tomasz Jezierczuk

  • Users
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 852
    • Zobacz profil
Kompilacja statyczna
« Odpowiedź #19 dnia: 2006-02-28, 16:12:26 »
2006-02-28 16:08:59 reed napisał:

>  > NALEZY CI SIE PORZADNE PRZECZYTANIE OD DECHY DO DECHY http://rtfm.killfile.pl !
 >
 > szkoda ze czasem brakuje na to czasu :/

Lepiej zeby nie zabraklo. Gdybys przeczytal problem mialbys rozwiazany w dniu zadania pytania ;-)

 > No wlasnie dokladnie tak proboje zrobic to znaczy ze proboje zrobic zle ? Moze wlasnie tu jest
 > caly pies pogrzebany ???

Wlasnie tu, ale nie raczyles nas o tym poinformowac. Dlaczego? Patrz odpowiedz wyzej.

 > A jak mam inaczej sprawdzic czy wszystko dziala isc do kolegi??

Jestem na 99,99% pewien ze jak sprobujesz od kolegi to wszystko bedzie OK.

Offline

  • Users
  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
Kompilacja statyczna
« Odpowiedź #20 dnia: 2006-02-28, 16:15:52 »
o kurde....

Bardzo ale to bardzo was przepraszam za moje niedouczenie w tej kwestii.
Okazuje się że router jak najlepiej przekierowywuje porty (koleżanka sprawdziła i Apache chodzi :) )tylko ja tego nie moge zobaczyc przez wpsanie nazwy hosta :/ NIe wiem czemu tak sie dzieje (moze ktos kierdys przy okazji wyjasni albo zapoda link gdzie mozena to znalezc) ale bardzo was przepraszam za \\'zaśmiecanie\\' forum

badzcie łaskawi

człek cale życie się uczy.... a i tak głupi umiera

Offline Michał

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
Kompilacja statyczna
« Odpowiedź #21 dnia: 2006-02-24, 09:50:01 »
Mam do wykonania symulacje komputerowa ktora zajmuje bardzo duzo czasu gdy dziala na jednym kompie. Postanowilem wiec skolowac jeszcze kilka innych maszyn podzielic moje zadanie na kilka mniejszych i tym sposobem skrocic czas pracy. Problem jest jednak w tym ze na kompach ktore skolowalem jest inny linux ktory nie posiada niezbednych dla mojego progrmau bibliotek przez co podczas uruchamiania wyskakuje mi blad. Dowiedzialem sie ze mozna ten problem ominac wykonujac kompilaje statyczna wtedy program ma biblioteki w sobie. Sprobowalem z jednym prostym programem napisanym w C i zadzialalo. Zrobilem wpisujac gcc -static .....
Moja symulacja to jednak wielka kobyla i kompiluje ja za pomoca gmake.
Problem w tym ze nie znam sie na tym (caly program dostalem w gotowej postaci lacznie z Makefile)
Chcialbym tak zmodyfikowac Makefile by kompilowal statycznie
Dodam ze kod jest w Fortranie
Oto tekst Makefile:
SHELL = /bin/sh
FCC = f77
LD = $(FCC)
AR = ar
MAKE = gmake
RANLIB = ranlib
###
topdir = `pwd`
bindir = ../../bin
libdir = ../../lib
srcdir1 = $(topdir)/src/bhlumi
srcdir2 = $(topdir)/src/barbie
#CRNLIB = /cern/pro/lib
#
LIBS = `cernlib geant321 pawlib graflib packlib mathlib kernlib`
   -L/lib -L/usr/lib -L/usr/X11R6/lib -lcrypt -ldl -lnsl
   -L/usr/lib -lXt -lXm
   -L../../lib -lbhlumi-400 -lglibk
#       -L$(CRNLIB) -lgeant321 -lpacklib -lmathlib -lgraflib -lgrafX11 -lX11
#
ARFLAGS = -ruvs
override CPPFLAGS += -I../../inc -I../../inc/geant321
override CFLAGS += -I../../inc -I../../inc/geant321
# uncomment below for IRIX
#override FFLAGS +=  -O -g -static -mips2 -I../inc -I../../inc/geant321
override FFLAGS +=  -fno-automatic -I../../inc -I../../inc/geant321
LDFLAGS = -static
#
.EXPORT_ALL_VARIABLES :
#
all:

   cd $(srcdir1) ;   $(MAKE)
   cd $(srcdir2) ;   $(MAKE) name=barbie_int main=gxint321.F main2=bamain.F
   cd $(srcdir2) ;   $(MAKE) name=barbie_bat main=bamain.F main2=gxint321.F
#
int :

   cd $(srcdir2) ;   $(MAKE) name=barbie_int main=gxint321.F main2=bamain.F
batch :

   cd $(srcdir2) ;   $(MAKE) name=barbie_bat main=bamain.F main2=gxint321.F
# clean
clean :
   cd $(srcdir1); rm -f *.o *.d *~; cd $(bindir) ; rm -f *;
   cd $(srcdir2); rm -f *.o *.d *~; cd $(libdir) ; rm -f *;
   cd $(topdir)
   @echo 'Done ...'
cleanobj :
   cd $(srcdir1); rm -f *.o *.d
   cd $(srcdir2); rm -f *.o *.d
   cd $(topdir)
   @echo 'Done ...'

Offline Piotr Chmura

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 5060
    • Zobacz profil
Kompilacja statyczna
« Odpowiedź #22 dnia: 2006-02-24, 13:21:09 »
zgaduje.. stawiam na flagi kompilacji:

#override FFLAGS += -O -g -static -mips2 -I../inc -I../../inc/geant321
override FFLAGS += -fno-automatic -I../../inc -I../../inc/geant321

Offline Michał

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
Kompilacja statyczna
« Odpowiedź #23 dnia: 2006-02-27, 13:09:05 »
Probowalem nimi zamianipulowac ale nie uzyskalem dobrego efektu.