Nowe posty

Autor Wątek: Kłopot z Konquerorem  (Przeczytany 9205 razy)

gremik

  • Gość
Kłopot z Konquerorem
« dnia: 2006-02-23, 09:54:05 »
Jestem laikiem jeśli chodzi o Linuxa. Mam w domu stary nieużywany komputer o parametrach jak w/w. Żona pracuje w szkole i wymyśliła iż weźmie go sobie do pracy. Musi mieć edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny przeglądarkę PDF i Internetu. Kiedyś chodził na tym sprzęcie Star Office 5.2 pod Win95! Wszystko musi być okienkowe i po polsku!! To bardzo ważne!! Wymyśliłem sobie SUSE bo podobał mi się na LiveDVD z ostatniego Linux+ Ale jak zainstalować SUSE na czymś takim?? I czy w ogóle jest to możliwe ?? Może lepiej sięgnąć po jakąś starą dystrybucję?? Mam gdzieś RedHata tak z 1999roku. Myślę że nawet KDE by poszło z tej dystrybucji. Co o tym myślicie??

siloam

  • Gość
Kłopot z Konquerorem
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-02-23, 18:50:02 »
Masz niezłego staruszka :)

KDE przy takich parametrach to nie wiem czy pójdzie. SUSE full nawet się nie zmiesci... Nalepsze distro to byłby Damn Small Linux (50 MB), lub GnuStep- te są specjalnie zaprojektowane na starszy sprzęt, ewentualnie Puppy Linux (60MB), ale one nie są po polsku. Spróbuj zainstalować CDlinuxa.pl www.cdlinux.pl w wersji \\"mały\\", a potem dościągasz reszte. A i o Open Ofice nawet nie masz co marzyć :) Może pójdzie Abiword, a  napewno Siag Office. Czeka Cię nieco pracy, ale linux po odpowiedniej z nim zabawie potrafi w taki sprzęt tchnąć nowe życie :) Jak coś to daje Ci nr GG 4869413. Narka

pablo2k5

  • Gość
Kłopot z Konquerorem
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-02-23, 18:57:36 »
jest jeszcze polska minidystrybucja linux NND strona projektu to www.nnd.freesco.pl

flak

  • Gość
Kłopot z Konquerorem
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-02-23, 23:37:05 »
2006-02-23 18:57:36 pablo2k5 napisał:

> jest jeszcze polska minidystrybucja linux NND strona projektu to www.nnd.freesco.pl

Bez przesady. Minidystrybucja na taki sprzęt?!
Największy problem to polonizacja dla takiego sprzętu.