Nowe posty

Autor Wątek: kde i mały problem  (Przeczytany 6925 razy)

  • Gość
kde i mały problem
« dnia: 2006-02-22, 15:59:42 »
Witam. Mam dziwny problem z instalacją neostrady dokładnie przy wykonywaniu skryptu speedtouchconf.sh. Chodzi o to, że po wpisaniu wszystkich danych tj. lokalizacji, nazwy uzytkownika, hasla wyskakuje komunikat, ze teraz nastapi konfiguracja modemu i lampki modemu zaczną migac(powinno to trwac 60 sekund-tak jest napisane). I problem sie wlasnie tu zaczyna. Na mandrake 10.1 gdy lampki przestaly migac, skrypt konczyl prace i mialem juz zainstalowane sterowniki. Tutaj gdy lampki skoncza migac, skrypt caly czas wykonuje prace i moze ją tak wykonywac w nieskonczonosc(czyli caly czas stoi na informacji o \\"lampkach\\"). Przed wlaczeniem speedtouchconf zamontowalem usb komenda:
mount none /proc/bus/usb -t usbdevfs
Skonfigurowalem adsl komendą:
adsl-setup
Mój system operacyjnu to linux slackware 10.1 a modem to speedtouch 330. Prosiłbym o pomoc. Z góry dziękuję

Darth Veldrin

  • Gość
kde i mały problem
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-02-22, 17:10:35 »
2006-02-22 15:59:42 W00JT3K napisał:

> Witam. Mam dziwny problem z instalacją neostrady dokładnie przy wykonywaniu skryptu
 > speedtouchconf.sh. Chodzi o to, że po wpisaniu wszystkich danych tj. lokalizacji, nazwy
 > uzytkownika, hasla wyskakuje komunikat, ze teraz nastapi konfiguracja modemu i lampki modemu
 > zaczną migac(powinno to trwac 60 sekund-tak jest napisane). I problem sie wlasnie tu zaczyna.
 > Na mandrake 10.1 gdy lampki przestaly migac, skrypt konczyl prace i mialem juz zainstalowane
 > sterowniki. Tutaj gdy lampki skoncza migac, skrypt caly czas wykonuje prace i moze ją tak
 > wykonywac w nieskonczonosc(czyli caly czas stoi na informacji o \\"lampkach\\").
 > Przed
 > wlaczeniem speedtouchconf zamontowalem usb komenda:
 > mount none /proc/bus/usb -t usbdevfs
 > Skonfigurowalem adsl komendą:
 > adsl-setup
 > Mój system operacyjnu to linux slackware 10.1 a modem to speedtouch 330. Prosiłbym o pomoc. Z
 > góry dziękuję

Powiem tak: sprawa wygląda na przegraną. Ja próbowałem zainstalować modem na AuroX 10.0, Ubuntu 5.04 i SuSE 10.0 i tylko w jednym przypadku (raz na AuroX) się udało. Dokładną instalację modemu ADSL na różnych systemach masz na http://pomoc.x.pl (pisane pod Netię, ale jedyna różnica do VCI/VPI, które zmieniasz z 8/35 na 0/35). Jeśli nie będzie działać (daję 4:1, że się nie uda), polecam zamianę modemu na Sagem F@st 800 - u mnie łatwo się konfiguruje i ładnie działa.

  • Gość
kde i mały problem
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-02-22, 19:15:14 »
Dla mnie to chyba najglupsze wyjscie, zmieniac modem... duzo osob ma thomsona i slacka, wiec jest to mozliwe. Jezeli jednak nie znajde rozwiazania, zrobie jak mowisz.

kmp

  • Gość
kde i mały problem
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-02-22, 20:11:07 »
2006-02-22 15:59:42 W00JT3K napisał:

> Witam. Mam dziwny problem z instalacją neostrady dokładnie przy wykonywaniu skryptu
 > speedtouchconf.sh.
 /...ciach..../
 > Mój system operacyjnu to linux slackware 10.1 a modem to speedtouch 330. Prosiłbym o pomoc. Z
 > góry dziękuję
 >

Jest taka stronka:
http://linux-usb.sourceforge.net/SpeedTouch/slack/index.html

Znamienne jest juz pierwsze zdanie artykulu,  moze warto skorzystac...

--
kmp

  • Gość
kde i mały problem
« Odpowiedź #4 dnia: 2006-02-23, 08:15:44 »
Koleś z neo też mi powiedział, zeby skompilowac jajko, ale ja nigdy tego nie robilem ;/

kmp

  • Gość
kde i mały problem
« Odpowiedź #5 dnia: 2006-02-23, 12:11:41 »
2006-02-23 08:15:44 W00JT3K napisał:

> Koleś z neo też mi powiedział, zeby skompilowac jajko, ale ja nigdy tego nie robilem ;/

Kiedys musi byc ten pierwszy raz... Wielokrotnie polecana: http://kompilacja_jadra_linuxa_26.xt.pl powinna Ci pomoc. Sa oczywiscie jeszcze setki innych stron - Goooooogle, i wszystko jasne....  :)

--
kmp

opioom

  • Gość
kde i mały problem
« Odpowiedź #6 dnia: 2006-02-23, 12:30:41 »
kmp ten poradnik do komilacji jest genialny. Prostszego nie dało się napisać. Dzięki za link. Już od dawna chciałem sobie potestować kompilację kernela i nie mogłem trafić na tak szczegółowe materiały.
Pzdr.

gbudny

  • Gość
kde i mały problem
« Odpowiedź #7 dnia: 2006-02-22, 13:37:33 »
witam

Po dwóch latach korzystania z gnome postanowiłem przejść na kde i wszystko by było fajnie gry nie jeden mały szczegół       Chciałbym  wyłączyć panel nawigascyjny na stałe. Widzę tylko opcję ukryj panel nawigacyjny i po ponownym uruchomieniu znowu go widzę. Jak to draństwo wyłączyć? Z góry dzięki za odpowiedzi.
                       
                                             Pozdrawiam

gbudny

  • Gość
kde i mały problem
« Odpowiedź #8 dnia: 2006-02-23, 00:28:01 »
2006-02-22 13:37:33 gbudny napisał:

> witam
 >
 > Po dwóch latach korzystania z gnome postanowiłem przejść na kde i wszystko by było fajnie gry
 > nie jeden mały szczegół       Chciałbym  wyłączyć panel nawigascyjny na stałe. Widzę tylko
 > opcję ukryj panel nawigacyjny i po ponownym uruchomieniu znowu go widzę. Jak to draństwo
 > wyłączyć? Z góry dzięki za odpowiedzi.
 >                        
 >                                              Pozdrawiam

Czy naprawdę nikt nie zna odpowiedzi?

de_laurent

  • Gość
kde i mały problem
« Odpowiedź #9 dnia: 2006-02-23, 00:34:33 »
Zdaje sie, ze to to zwie sie kicker.
Mozesz sobie zobaczyc na liscie procesow i dac mu killa, ale nie wiem jak to wylaczyc na stale...

olka

  • Gość
kde i mały problem
« Odpowiedź #10 dnia: 2006-02-23, 08:53:52 »
Może: Konfiguracja - Panel KDE -> Układ -> Ukrywanie -> Ukryj automatycznie (i ustawić natychmiast) ?
Ale nigdy nie korzystałam.

pozdrawiam
olka