Nowe posty

Autor Wątek: Lewy komp w sieci  (Przeczytany 5215 razy)

LoBoS

  • Gość
Lewy komp w sieci
« dnia: 2006-02-01, 22:45:15 »
Na początku wspomnę, że jestem kompletnym nowicjuszem w Linuxie więc proszę żebyście mówili do mnie po windowsowemu. Otóż po zainstalowaniu Linuxa Mandriva 2006 nie widzę kursora myszy. Mysz normalnie działa bo mogę na coś najechać i kliknąć ale dość ciężko się w ten sposób pracuje ;). Zmieniałem wygląd kursora ale to nie pomagało. Próbowałem dystrybucji: Mandriva 2005 i Mandrake (chyba 10) i jest to samo. Dodam jeszcze, że podczas instalacji normalnie korzystałem z myszy. Mam mysz Logitech mx510 pod USB.

de_laurent

  • Gość
Lewy komp w sieci
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-02-01, 22:55:53 »
Y, po windowsowemu? Nie ma sprawy!

Widocznie wystapil jakis krytyczny wyjatek! Mozesz wyslac raport, albo owego nie wysylac...

Dobra, juz nie dam rady po windowsowemu...
Zdaje mnie sie, ze ten watek byl juz poruszany tu na forum. Badz wiec laskaw go poszukac.

chmooreck

  • Gość
Lewy komp w sieci
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-02-01, 23:01:58 »
2006-02-01 22:45:15 LoBoS napisał:

> Na początku wspomnę, że jestem kompletnym
ignorantem jesli chodzi o windowsa, wiec po windowsowemu nie potrafie ;-)

a przechodzac do sedna sprawy: chodzi najprawdopodobniej o karte graficzna i jej wsparcie dla sprzetowego wyswietlania kursora...

w pliku /etc/X11/xorg.conf odszukaj sekcje dotyczaca twojej karty graficznej i dodaj opcje:
option \\"SWCursor\\" \\"true\\"

po zapisaniu i restarcie serwera X\\'ow powinno juz byc ok...

P.s. byc moze jest jakis sposob, zeby to samo wyklikac, ale go nie znam :D

chmooreck

  • Gość
Lewy komp w sieci
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-02-01, 23:06:03 »
2006-02-01 22:55:53 de_laurent napisał:

 > Zdaje mnie sie, ze ten watek byl juz poruszany tu na forum. Badz wiec laskaw go poszukac.

Oooups... uprzedzilesz mnie... byl poruszany... racja... widac dzisiaj mam lepszy humor od ciebie ;-)