Nowe posty

Autor Wątek: Jak zainstalowac jakakowiek gre  (Przeczytany 4458 razy)

bzyko-1982

  • Gość
Jak zainstalowac jakakowiek gre
« dnia: 2006-01-03, 18:17:28 »
Jestem początkującym w temacie linuksa i mam pytanie. Jak uruchomić obsługę 3D w mojej karcie - tj. S3  Graphics ProSavageDDR. Nadmieniam że karta jest zintegrowana i pracuje na laptopie Actina-Hunter. Pod Windowsem mam 3D a pod Linuksem nie. Próbowałem kilku wersji Fedora Core3, Mandreka11.00, Suse9.3, Mandrivy i to raczej jedne z najnowszych wersji a paltopa kupiłem już rok temu. Czy wina tkwi w tym że jest zintegrowana i windosowa? Można coś z tym zrobić? Jeśli jest potrzebne mogę podać pełną konfigurację ale to pewnie nie w tym rzecz. Z góry dziękuję za wszystkie porady.

wezyr007

  • Gość
Jak zainstalowac jakakowiek gre
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-01-03, 14:15:06 »
Witam jestem NOOBEM i niewiem wogole jak zainstalowac gry pod linuxa mam kilka gierek na cd ale niewiem co znimi zrobic tzn te gry maja rozne rozszerzenia takie jjak  tar.gz  , .rpm a moze jest jakis program co isntaluje gry niewiem i prosze o pomoc szukal w necie cos na ten temat ale niestety duzo nie znalazłem.
Zalózmy ze w folderze POOL(w katalogu domowym) sa 2 pliki od jednej gry  "bilard.tar.gz"  i plik o nazwie  "bilard1.rpm" co mam z tymi plikami zrobic pokolei jak je rozpakowac/zainstalowac.Probowalem juz chyba wszystkiego co NOOB moze zrobic i nic.Moze trzeba jakies specjalne polecenia wydac niewiem.
pomozcie plz i THX

Offline

  • Users
  • Prawie jak Guru
  • ****
  • Wiadomości: 432
    • Zobacz profil
Jak zainstalowac jakakowiek gre
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-01-03, 14:36:28 »