Nowe posty

Autor Wątek: Prośba o pomoc przy komendach i blokowaniem rejestru w grze  (Przeczytany 751 razy)

Offline Arielis

• Nowy na forum
  • *
Witam szanowne Linuxowe grono. :)

Mam mały problem i nie umiem go na razie rozgryźć jeżeli chodzi o to fajne o programowanie.

Od razu zaznaczę że jestem linuxowym amatorem (choć z instrukcjami na Youtubie i forach zaczynam ogarniać niektóre rzeczy:) ) i zawsze działałem na Windowsie. Jednak jakiś czas temu zakupiłem sprzęt Steam Deck do grania który jest na linuxie właśnie.

Do tej pory wszelkie problemy udawało mi się rozwiązać samemu niestety ze Steam Deckiem jest tak że jak problem dotyczy samego Steam Decka to społeczności jest tak dużo że po 5 sekundach idzie znaleźć rozwiązanie problemu (i to czasem na różne sposoby). Gdy dotyczy samego Linuxa jest tak samo.

Gdy problem dotyczy już tylko konkretnej gry to owszem społeczność już jest mniejsza ale i tak idzie znaleźć rozwiązanie problemu nawet w starszych tytułach.

Ale gdy już wchodzą dosyć szczególne (lokalne) problemy jak np. spolszczenia starych gier no to już znaleźć rozwiązanie jest trudno. (bo na zachodnich forach nikt nie musi np. wgrywać spolszczeń).

Dlatego uznałem że może uderzę od drugiej strony. Nie będę szukać ludzi którzy mają tą grę i może ją spolszczali na Linuxie ale popytam Was jako ludzi znających Linuxa od podszewki i może będziecie w stanie mi podpowiedzieć co robię źle od strony komend :)

Chodzi konkretnie o spolszczenie gry Assassins Creed II ze Steama. Problem jest taki że sposób z banalną podmianą plików już nie działa, ale podobno język polski w tej grze jest zaimplementowany tyko zablokowany z góry.