Nowe posty

Autor Wątek: Instalacja Linux pop!os na laptopie bez systemu  (Przeczytany 1820 razy)

Offline Nowy_nju

  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Instalacja Linux pop!os na laptopie bez systemu
« dnia: 2022-01-12, 16:45:16 »
Witam serdecznie wszystkich. Jestem całkowitym amatorem zaznaczam z góry. Kupiłem nowego laptopa bez systemu z góry wiedząc że będę na nim chciał instalować Linuxa . Padło na pop! os... Zainstlowalem go na pendrive zgodnie z poradami jednego z Youtuberow . Po odpaleniu laptopa niestety nie radzę sobie z uruchomieniem systemu z USB . Robię wszystko jak znalazłem na "internetach" ale po zapisaniu i zresetowaniu komputera on wraca spowrotem do systemu UEFI. Gdzie robię błąd ? Może źle coś zrobiłem instalując Linuxa ? Pomocy drodzy forumowicze :)

Laptop schenker Via 15 pro .
« Ostatnia zmiana: 2022-01-12, 17:10:21 wysłana przez Nowy_nju »

Offline Paweł Kraszewski

  • Administrator
  • Guru
  • *****
  • Wiadomości: 3047
  • Lenistwo jest matką potrzeby = babcią wynalazku
    • Zobacz profil
Odp: Instalacja Linux pop!os na laptopie bez systemu
« Odpowiedź #1 dnia: 2022-01-12, 18:34:19 »
I teraz postaw siebie na moim miejscu...

* Porady jednego youtubera... Moja kryształowa kulka w myszce milczy. Dalej nie wiem, na podstawie jakiego filmu to robiłeś.

* Po odpaleniu laptopa niestety nie radzę sobie z uruchomieniem systemu z USB . Robię wszystko jak znalazłem na "internetach" ale po zapisaniu i zresetowaniu komputera on wraca spowrotem do systemu UEFI - Moja kryształowa kulka w myszce dalej milczy. Dalej nie wiem, co robiłeś po znalezieniu w "internetach".

* Może źle coś zrobiłem instalując Linuxa - Brawo, drogi Watsonie. Moja kryształowa kulka w myszce milczy i nie wiem, co źle zrobiłeś.

* Laptop schenker Via 15 pro zawsze lubiłem sprzęt renomowanych producentów z tradycjami.