Nowe posty

xx Problem ze sterownikami. (5)
2024-04-13, 21:25:16
xx Instalacja xfce4 (2)
2024-04-13, 16:20:17
xx Serie kompilacji bez instalacji dla “emerge” w Gentoo (2)
2024-04-08, 18:40:04
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (17)
2024-04-05, 10:03:46
xx Problem z Linux Lite po instalacji (3)
2024-04-03, 14:23:40
xx Jak właczyć num locka przy starcie systemu debian 12? (12)
2024-04-02, 17:43:54
xx Brak dźwieku w systemie. (5)
2024-04-02, 16:13:41
xx Dystrybucja pod HP Omen (7)
2024-03-29, 11:33:05
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
2024-03-27, 21:08:23
xx Ile pingwinów? (1)
2024-03-27, 08:59:24

Autor Wątek: grafika w jadrze  (Przeczytany 1475 razy)

Offline pawel slodkowski

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
grafika w jadrze
« dnia: 2020-05-07, 00:29:39 »
co trzeba zrobic zeby grafika byla w jadrze linuxa? jak to zrobili w macosach? tzn co trzeba by zrobic zeby grafike 2d na tym dri/drm odpalic (chociaz) ...  i jakas opere

Offline

  • Users
  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
Odp: grafika w jadrze
« Odpowiedź #1 dnia: 2020-05-10, 08:18:46 »
Jaka dystrybucja? W większości przypadków grafika jest w jądrze. Z KMS korzystają chyba kompozytory Waylanda. Jeżeli chcesz się nauczyć programowania grafiki w jądrze, to jest taki projekt, jak KMSCube. Nie korzystałem, nie analizowałem źródeł, itd.