Nowe posty

xx CUPS - Wyłączenie hostname w nazwie udostępnionej drukarki (6)
Dzisiaj o 02:45:06
xx Tłumaczenie prostych programów napisanych w csh na sh (0)
Wczoraj o 16:07:52
xx Do regulaminu (0)
2021-06-07, 02:16:34
xx kompletny restore systemu (5)
2021-06-03, 11:47:08
xx Połączenie wifi, nie skanuje w poszukiwaniu sieci. (1)
2021-06-02, 22:04:54
xx problemy z instalacją (1)
2021-06-02, 14:23:26
xx Pomoc w napisaniu skryptu (11)
2021-05-31, 13:34:19
xx Instalacja php5.4 na Debian10 (2)
2021-05-31, 09:13:54
xx Wielkie firmy wymuszają dane (7)
2021-05-30, 20:25:21
xx Samba - fileserver (1)
2021-05-30, 14:34:17

Autor Wątek: grafika w jadrze  (Przeczytany 580 razy)

Offline pawel slodkowski

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
grafika w jadrze
« dnia: 2020-05-07, 00:29:39 »
co trzeba zrobic zeby grafika byla w jadrze linuxa? jak to zrobili w macosach? tzn co trzeba by zrobic zeby grafike 2d na tym dri/drm odpalic (chociaz) ...  i jakas opere

Offline

  • Users
  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
Odp: grafika w jadrze
« Odpowiedź #1 dnia: 2020-05-10, 08:18:46 »
Jaka dystrybucja? W większości przypadków grafika jest w jądrze. Z KMS korzystają chyba kompozytory Waylanda. Jeżeli chcesz się nauczyć programowania grafiki w jądrze, to jest taki projekt, jak KMSCube. Nie korzystałem, nie analizowałem źródeł, itd.