Nowe posty

xx NetworkManager w Ubuntu (2)
2021-01-13, 12:57:03
xx Instalacja folderów w linuxie (14)
2021-01-12, 19:06:11
xx Stary komputer i błąd "pae" - Czyli jak nie uruchamić linuxa na starym kompie (3)
2021-01-12, 07:54:01
xx Waterfox - jak zainstalować -pytanie początkującego (2)
2021-01-07, 22:59:35
xx Linux jako router w VMWare Fusion / VMWare Workstation Pro (2)
2021-01-04, 12:40:59
xx Ograniczenie prędkości dla danego IP. (1)
2021-01-03, 13:15:07
xx Przydatne Linki (8)
2021-01-03, 08:52:03
xx laptop się zawiesza (10)
2021-01-02, 12:53:33
xx Ubuntu Server - NAT Router (0)
2021-01-02, 11:14:04
xx GSmartControl - fałszywe dane? (4)
2020-12-30, 08:10:49

Autor Wątek: grafika w jadrze  (Przeczytany 499 razy)

Offline pawel slodkowski

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
grafika w jadrze
« dnia: 2020-05-07, 00:29:39 »
co trzeba zrobic zeby grafika byla w jadrze linuxa? jak to zrobili w macosach? tzn co trzeba by zrobic zeby grafike 2d na tym dri/drm odpalic (chociaz) ...  i jakas opere

Offline

  • Users
  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 99
    • Zobacz profil
Odp: grafika w jadrze
« Odpowiedź #1 dnia: 2020-05-10, 08:18:46 »
Jaka dystrybucja? W większości przypadków grafika jest w jądrze. Z KMS korzystają chyba kompozytory Waylanda. Jeżeli chcesz się nauczyć programowania grafiki w jądrze, to jest taki projekt, jak KMSCube. Nie korzystałem, nie analizowałem źródeł, itd.