Gry w Linuksie > Gry

Soldier of Fortune Linux (natywna).

(1/1)

:
Witam!
Zdobyłem jakiś czas temu płytkę z natywną wersją Soldier of Fortune.
Znalazłem również skrypt na https://liflg.org/?catid=7&gameid=100, dzięki któremu wystarczy tylko włożyć płytkę i mamy zainstalowaną grę wraz z łatkami.
Niestety gra mi nie chce odpalić.

--- Kod: ---
piotrek@debian:~/sof$ ./sof.sh
execing default.cfg
execing default_sound.cfg
execing configs/default_keys.cfg
execing default_misc.cfg
execing default_video.cfg
execing menus/reset.cfg
execing config.cfg
----------- Cpu info -----------
Processor : Intel
Type      : Original OEM processor
Speed     : 1799 MHz
Proc ID   : 0000-0000-0000-0000-7A60-2000
MMX instructions supported
RDTSC instruction supported
--------------------------------
Using default memory value--use +set cpu_memory <n> to change
65MB of physical memory
Hostname: debian
   IP #1: 127.0.1.1
=== Server Initalization ===
Console initialized.
------- Loading ./ref_gl.so -------
ref_gl version: GL 0.01
Initialzing OpenGL display
... setting mode 3: 640 480 FS
Fatal signal: Segmentation Fault (SDL Parachute Deployed)
--- Koniec kodu ---

--- Kod: ---
piotrek@debian:~/sof$ ./sof
execing default.cfg
execing default_sound.cfg
execing configs/default_keys.cfg
execing default_misc.cfg
execing default_video.cfg
execing menus/reset.cfg
execing config.cfg
----------- Cpu info -----------
Processor : Intel
Type      : Original OEM processor
Speed     : 1810 MHz
Proc ID   : 0000-0000-0000-0000-7A60-2000
MMX instructions supported
RDTSC instruction supported
--------------------------------
Using default memory value--use +set cpu_memory <n> to change
65MB of physical memory
Hostname: debian
   IP #1: 127.0.1.1
=== Server Initalization ===
Console initialized.
------- Loading ./ref_gl.so -------
ref_gl version: GL 0.01
Initialzing OpenGL display
... setting mode 3: 640 480 FS
Błędna instrukcja

--- Koniec kodu ---
Szukałem podobnego problemu w internecie i znalazłem https://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-1060110.html
Zastosowałem się do instrukcji, ale to nie pomogło:

--- Kod: ---
piotrek@debian:~/sof$ LD_LIBRARY_PATH=. ./sof-bin
execing default.cfg
execing default_sound.cfg
execing configs/default_keys.cfg
execing default_misc.cfg
execing default_video.cfg
execing menus/reset.cfg
execing config.cfg
----------- Cpu info -----------
Processor : Intel
Type      : Original OEM processor
Speed     : 1799 MHz
Proc ID   : 0000-0000-0000-0000-7A60-2000
MMX instructions supported
RDTSC instruction supported
--------------------------------
Using default memory value--use +set cpu_memory <n> to change
65MB of physical memory
Hostname: debian
   IP #1: 127.0.1.1
=== Server Initalization ===
Console initialized.
------- Loading ./ref_gl.so -------
ref_gl version: GL 0.01
Initialzing OpenGL display
... setting mode 3: 640 480 FS
Fatal signal: Segmentation Fault (SDL Parachute Deployed)
--- Koniec kodu ---
Linux Debian Jessie.
32 bity.
Strona domowa http://www.lokigames.com/products/sof/.

1709:
Najlepiej pytac developerów
http://www.lokigames.com/support/

- mozesz zobaczyc czy skrypt z aktualizacjami działa
 - Z tego co tam mozna przeczytać, gra wspiera glibc 2.1  , no to będzie to jakiś rok  2000 i niektóre linki już wygasły
https://pl.wikipedia.org/wiki/GNU_C_Library
Związku z tym mozna zobaczyć na jakiejs starej dystrybucji
- Możesz zobaczyc czy gra ma odpowiednie uprawnienia
https://forums.gentoo.org/viewtopic-t-493171-start-0.html
- Możesz zobaczyć programem strace czy będzie cos jeszcze pisało ciekawego.

:
Spróbuj zainstalować:
libglib1.2ldbl_1.2.10-19build1_i386.deb
libgtk1.2_1.2.10-18.1build2_i386.deb
libgtk1.2-common_1.2.10-18.1build2_all.deb

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej