Już sobie poradziłem. Wykonałem coś takiego:
W transactions.h dodałem zmienna double cost_of_purchasing = 0.0;
Do metody która wcześniej pytała się ile wydałem i obliczała ile po wydaniu wynosi budżet zmieniłem na:
double transactions::payment_cash( double b , double c_o_p )
{
std::cout << "Tyle zaplaciles\as: " << cost_of_purchasing << std::endl;
std::cout << "ile wynosi b: " << b << std::endl;
b -= cost_of_purchasing;
return b;
}
A w mainie zrobiłem coś takiego:
std::cin >> cost.cost_of_purchasing;
To mi działa ale czy znacie jakąś metodę na to by np. zmienna którą zaczynam w metodzie o nazwie B która to metoda jest w klasie A była widoczna w mainie??
class A
{
int B();
};
int A::B()
{
int zmienna = 0;
cin << zmienna;
}
//=====
int main()
{
cout << zmienna; // i ty chciałbym by to pokazało np 5
return 0;
}