Nowe posty

xx Problem ze sterownikami. (5)
2024-04-13, 21:25:16
xx Instalacja xfce4 (2)
2024-04-13, 16:20:17
xx Serie kompilacji bez instalacji dla “emerge” w Gentoo (2)
2024-04-08, 18:40:04
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (17)
2024-04-05, 10:03:46
xx Problem z Linux Lite po instalacji (3)
2024-04-03, 14:23:40
xx Jak właczyć num locka przy starcie systemu debian 12? (12)
2024-04-02, 17:43:54
xx Brak dźwieku w systemie. (5)
2024-04-02, 16:13:41
xx Dystrybucja pod HP Omen (7)
2024-03-29, 11:33:05
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
2024-03-27, 21:08:23
xx Ile pingwinów? (1)
2024-03-27, 08:59:24

Autor Wątek: Quake 3 i srodowisko  (Przeczytany 1712 razy)

seneka

  • Gość
Quake 3 i srodowisko
« dnia: 2005-08-04, 01:43:13 »
Witam wszystkch, po przeczytaniu kilku postow na forum udalo mi sie uporac z dzwiekiem w quake ale jest pewien haczyk. Uruchamiam gre wpisujac artsdsp -m quake3 no i jest super, ale tylko w KDE. Trick ten - nie wiedziec czemu nie dziala juz na fluxboxie na ktorym mi sie lepiej jednak pracuje -> tam juz dzwieku nie mam ... Ktos wie dlaczego ? Z gory dzieki :-)

  • Gość
Quake 3 i srodowisko
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-08-04, 10:45:32 »
2005-08-04 01:43:13 seneka napisał:

> Witam wszystkch, po przeczytaniu kilku postow na forum udalo mi sie uporac z dzwiekiem w quake
 > ale jest pewien haczyk. Uruchamiam gre wpisujac artsdsp -m quake3 no i jest super, ale tylko w
 > KDE. Trick ten - nie wiedziec czemu nie dziala juz na fluxboxie na ktorym mi sie lepiej jednak
 > pracuje -> tam juz dzwieku nie mam ... Ktos wie dlaczego ? Z gory dzieki :-)

Pewnie dlatego ze pod fluxboxem nie ma artsa. Sprobuj najpierw jako root wpisac w konsoli:

echo "quake3.x86 0 0 direct" >/proc/asound/card0/pcm0p/oss

i powinno dzialac