Nowe posty

Autor Wątek: Problem z natywnym UT...  (Przeczytany 171 razy)

Offline Michał Górny

  • Users
  • Nowy na forum
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Problem z natywnym UT...
« dnia: 2005-08-05, 22:29:32 »
Witam,

Niedawno zdecydowałem się ponownie zainstalować sobie Unreal Tournament. Zainstalowałem więc grę instalatorem z Loki (436), potem dorzuciłem Bonus Pack'i (za pomocą ASU) i patch'a 451. I niby gra chodzi ok, ale kiedy chcę sobie pograć przez internet pojawiają się problemy. Najpierw przy "querying master server" w pewnym momencie trochę przycina; a potem pingowanie serwerów trwa niewytrzymywalnie wolno i przy tym gra zacina niemiłosiernie. Jeśli nawet już zaczekałem, aż spinguje wszystkie serwery (ponad 15 minut), to po wybraniu jakiegokolwiek do gry znów wszystko zaczęło tak zacinać (i w sumie nic się nie działo), że zdecydowałem się skill'ować grę. W logach wypisywanych przez grę zauważyłem, że miała problem z łączenie się z jakimś master server'em, ale niby innego się podczepiła. Próbowałem już przeinstalowywać grę, próbowałem bez patch'a 451 (na 436), próbowałem usunąć ~/.loki/ut; ale wciąż ten sam problem. Parę miesięcy temu (jeszcze pod Mdk 10.2; teraz siedzę pod Fedora Core 4) również miałem zainstalowane UT i chodziło ok. Zdaje się, że seria kernel'a była ta sama. Wiecie może co powoduje te "zacinki" i jak to naprawić? Na pewno nie jest to wina sprzętu, bo gra sama w sobie ok chodzi; a na drugim, gorszym sprzęcie, pod Win UT nie ma problemów z grą przez internet). Z góry dzięki za pomoc.