Nowe posty

Autor Wątek: Dual Head - dziwne zjawisko...  (Przeczytany 3851 razy)

przemek_1985

  • Gość
Dual Head - dziwne zjawisko...
« dnia: 2005-11-26, 20:32:16 »
Chciałbym zainstalowac sobie Debiana ( zrobiłem test ze strony www.jakilinux.org i debian dostał najwięcej 82%) i nie wiem czy trzeba ściągać wszystkie płyty. Chciałbym mieć taką podstawę jak np. w windows ( mam stałe łącze więc mogę później doinstalować resztę). A jeśli nie trzeba ściągać wszystkich obrazów to które należy aby działało. Tylko czy będzie w tym środowisko graficzne? bo na razie korzystanie z lini poleceń odpada ( korzystałem tylko z windows więc nie znam się na tym)

Stilgar

  • Gość
Dual Head - dziwne zjawisko...
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-11-26, 21:32:05 »
2005-11-26 20:32:16 przemek_1985 napisał:

> Chciałbym zainstalowac sobie Debiana ( zrobiłem test ze strony www.jakilinux.org i debian dostał
 > najwięcej 82%) i nie wiem czy trzeba ściągać wszystkie płyty. Chciałbym mieć taką podstawę jak
 > np. w windows ( mam stałe łącze więc mogę później doinstalować resztę). A jeśli nie trzeba
 > ściągać wszystkich obrazów to które należy aby działało. Tylko czy będzie w tym środowisko
 > graficzne? bo na razie korzystanie z lini poleceń odpada ( korzystałem tylko z windows więc nie
 > znam się na tym)

pierwsza płytka ci wystarczy... nie wiem, czy jest na niej jakieś środowisko graficzne( niech sie jakis debianowiec wypowie :P ), wiec w razie czego sciagnij też CD2

gregus

  • Gość
Dual Head - dziwne zjawisko...
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-11-26, 22:58:49 »
możesz sobie ściągnąć obraz net_install i jeśli sieć działa
już przy instalacji to reszta instalacji będzie z netu

Neoo

  • Gość
Dual Head - dziwne zjawisko...
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-11-26, 19:52:01 »
Witam!