Nowe posty

xx Problem ze sterownikami. (5)
2024-04-13, 21:25:16
xx Instalacja xfce4 (2)
2024-04-13, 16:20:17
xx Serie kompilacji bez instalacji dla “emerge” w Gentoo (2)
2024-04-08, 18:40:04
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (17)
2024-04-05, 10:03:46
xx Problem z Linux Lite po instalacji (3)
2024-04-03, 14:23:40
xx Jak właczyć num locka przy starcie systemu debian 12? (12)
2024-04-02, 17:43:54
xx Brak dźwieku w systemie. (5)
2024-04-02, 16:13:41
xx Dystrybucja pod HP Omen (7)
2024-03-29, 11:33:05
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
2024-03-27, 21:08:23
xx Ile pingwinów? (1)
2024-03-27, 08:59:24

Autor Wątek: Znowu nVidia - niestety jestem "zielony"  (Przeczytany 4212 razy)

PawelRZ

  • Gość
Znowu nVidia - niestety jestem "zielony"
« dnia: 2006-11-19, 19:05:25 »
Witam, pierwszy raz.
Szukałem w wyszukiwarce, ale nie znalazłem takiegoprzypadku - z instalacją sterowników nvidii.
Otóż: Mandriva 2007 Free, siągnąłem najnowsze strwoniki ze strony nVidii, kernel-source jest, w xorg.con jest Device=nv, root-telinit 3, uruchamiam nvidia*.run, zaczyna sie instalacja, akceptuję po kolei, po czym pojawja sie komunikat:

"You appear to be using a modular X.org release, but nvidia-instaler was unable to determine the correct X library instalation path with the 'pkg-config' utility. Please install the X.org SDK/development package foryour distribution"

Daje OK, a on pisze

"nvidia-instaler was unable to determine the correct X library instalation path and will install the NVIDIA X libraries to '/usr/lib'"

Daje OK, a on pisze to samo co za pierwszym raze. Znowu daję Ok a on pisze

"nvidia-instaler was unable to determine the correct X library instalation path and will install the NVIDIA X driver components to '/usr/lib/xorg/modules'. If X fails to find the NVIDIA X driver module, please correct any 'pkg-config' problems warned about earlier and reinstal the driver"