Nowe posty

Autor Wątek: Pare pytań nooba !!  (Przeczytany 2182 razy)

universus

  • Gość
Pare pytań nooba !!
« dnia: 2006-11-12, 23:34:06 »
Siemka , mam pare pytań , które dla was będą zapewne śmieszne :P

1.Linuxa już wybrałem , ten mandriva będzie chyba na początek dobry dla kogoś kto wogóle nie mial styczności z linuxem co nie ??
2.internet radiowy ;/ jak to jest z konfiiguracją sieciówek takich . Moja to PLANET WL-8303
3.jestem amatorem-fotografem , i nie wiem jak tam z podłanczaniem pod usb, co chwile podłanczam aparat aby fotki pościągać czy są potrzebne jakieś specjalne sterowniki ??
4.czy mój oryginalny Adobe Photoshop CS2 , za którego wydałem kupe kasy ruszy na linuxie??
5.czy ruszy mój ukochany foobar :)  ??
6.jak to jest z grami , słyszałem o czyms takim jak cedega . Ale czy da sobie rade z takimi grami jak : Warcraft 3 + dodatek , Diablo 2+dodatek , może wkrótce diablo 3 , program STEAM i zawarte w nim gry ???
7.Da się słuchać radia internetowego :P ??
8.Może wogóle nie powinno się takie cos pojawić , ale cóż jak to jest z plikami TORRENT w linuxie :C ??
9. czy ruszy TEAMSPEAK 2 i dbpowerampconverter ;) ??

WIEM , że za połowe tych pytań zostane zbluzgany a zapewne zaraz zbanowany z tego forum ;/ z góry przepraszam ale prosze równiez o pomoc !!!! Prosze pomóżcie , bardzo chce zmienić system operacyjny , pomóżcie plz !

kmp

  • Gość
Pare pytań nooba !!
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-11-12, 23:48:43 »
2006-11-12 23:34:06 universus napisał:

> Siemka , mam pare pytań , które dla was będą zapewne śmieszne :P
 >
 > 1.Linuxa już wybrałem , ten mandriva będzie chyba na początek dobry dla kogoś kto wogóle nie
 > mial styczności z linuxem co nie ??
 > 2.internet radiowy ;/ jak to jest z konfiiguracją sieciówek takich . Moja to PLANET WL-8303
 > 3.jestem amatorem-fotografem , i nie wiem jak tam z podłanczaniem pod usb, co chwile podłanczam
 > aparat aby fotki pościągać czy są potrzebne jakieś specjalne sterowniki ??