Nowe posty

xx Problem ze sterownikami. (5)
2024-04-13, 21:25:16
xx Instalacja xfce4 (2)
2024-04-13, 16:20:17
xx Serie kompilacji bez instalacji dla “emerge” w Gentoo (2)
2024-04-08, 18:40:04
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (17)
2024-04-05, 10:03:46
xx Problem z Linux Lite po instalacji (3)
2024-04-03, 14:23:40
xx Jak właczyć num locka przy starcie systemu debian 12? (12)
2024-04-02, 17:43:54
xx Brak dźwieku w systemie. (5)
2024-04-02, 16:13:41
xx Dystrybucja pod HP Omen (7)
2024-03-29, 11:33:05
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
2024-03-27, 21:08:23
xx Ile pingwinów? (1)
2024-03-27, 08:59:24

Autor Wątek: Linuxowa instalacja i konfiguracja  (Przeczytany 2991 razy)

murderotic

  • Gość
Linuxowa instalacja i konfiguracja
« dnia: 2006-11-07, 17:25:38 »
Witam, jestem na 2 roku informatyki i zacząłem właśnie przedmiot zwany "projekt". Na następne zajęcia mam przygotować prezentację w Power Point'cie na 30 slajdów o tematyce: instalacja i konfiguracja Linuxa do pracy w sieci. Chodzi o serwery i komputery. Problem jednak w tym, że w życiu widziałem 2 razy dystrybucję Ubuntu, ale nigdy na niej nie pracowałem, a co za tym idzie nie mam o tym zielonego pojęcia. W związku z tym proszę o jakąś pomoc. Z góry dzięki.

Kaka

  • Gość
Linuxowa instalacja i konfiguracja
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-11-07, 17:37:12 »
> Witam, jestem na 2 roku informatyki i zacząłem właśnie przedmiot zwany "projekt". Na
 > następne zajęcia mam przygotować prezentację w Power Point'cie na 30 slajdów o tematyce:
 > instalacja i konfiguracja Linuxa do pracy w sieci. Chodzi o serwery i komputery. Problem jednak
 > w tym, że w życiu widziałem 2 razy dystrybucję Ubuntu, ale nigdy na niej nie pracowałem, a co za
 > tym idzie nie mam o tym zielonego pojęcia. W związku z tym proszę o jakąś pomoc. Z góry dzięki.


1) nie odrabiamy prac domowych!

2)Jak masz jakiegoś linuksa to go zainstaluj a potem GOOGLE!



pozdrawiam

  • Gość
Linuxowa instalacja i konfiguracja