Nowe posty

Autor Wątek: Shell i BNC na Slackware??  (Przeczytany 349 razy)

Styks

  • Gość
Shell i BNC na Slackware??
« dnia: 2006-09-02, 14:17:58 »
Witam.
Jestem raczej zielony jesli chodzi o linuxa. jak dotad poznałem tylko Mandrake\\'a. A potrzebuje linuxa do komputera w knajpie, do oddtwarzania mp3\\'jek. Problem polega na tym ze ten komp to zabytek intel 200 Mhz 32 Mb. Prosilbym o radę:
- jaki linux (!potrzebny interfejs graficzny dla barmanek!)?
- jaki program do oddtwarzaniu mp3 (pod system j.w.)?
- czy lepsza bedzie dystrybucja uruchamiana z dyskietki/plyty czy instalowana na dysku?

Dzieki za wszelka pomoc.

  • Gość
Shell i BNC na Slackware??
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-09-02, 15:46:12 »
2006-09-02 14:17:58 Styks napisał:

> Witam.
 > Jestem raczej zielony jesli chodzi o linuxa. jak dotad poznałem tylko Mandrake\\'a. A potrzebuje
 > linuxa do komputera w knajpie, do oddtwarzania mp3\\'jek. Problem polega na tym ze ten komp to
 > zabytek intel 200 Mhz 32 Mb. Prosilbym o radę:
 > - jaki linux (!potrzebny interfejs graficzny dla barmanek!)?
 > - jaki program do oddtwarzaniu mp3 (pod system j.w.)?
 > - czy lepsza bedzie dystrybucja uruchamiana z dyskietki/plyty czy instalowana na dysku?
 >
 > Dzieki za wszelka pomoc.
 >
 > Proponuję DSL (Damn Small Linux), chodzi nawet na 486DX i 16 MB RAM-u.
 > Z odtwarzaniem mp3 nie będzie problemu bo ma xmms, interfejs graficzny to fluxbox tak że barmanki też sobie poradzą :)
 > http://www.damnsmalllinux.org/

  • Gość
Shell i BNC na Slackware??
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-09-03, 12:02:39 »
Dla samych mp3 to proponuje oczywiscie RH 7.1 - zapindziela na starych maszynach. Do dzisiaj korzystają z niego wytwórnie filmowe, które potrzebują czegoś małego i potężnego.

Oczywiście wymaga kilku dostosowań - m.in. wgrania bibliotek do mp3. Ale śmiga szybciej niż dzisiejsze systemy na nowych sprzętach :-)
Tak więc moja rada to Red Hat 7.1

  • Gość
Shell i BNC na Slackware??
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-09-03, 12:10:12 »