Nowe posty

xx Dystrybucja pod HP Omen (6)
Wczoraj o 23:30:08
xx [Poradnik] Wyszukiwanie Sterowników (2)
Wczoraj o 21:08:23
lamp Problem z Linux Lite po instalacji (0)
Wczoraj o 19:50:30
xx Ile pingwinów? (1)
Wczoraj o 08:59:24
xx konfiguracja pale moon (0)
2024-03-24, 21:53:42
xx Plasma 6 w Neonie ssie trochę mniej ... (10)
2024-03-23, 02:38:11
xx problem z instalacja sterowników do karty sieciowej (3)
2024-03-18, 18:10:16
xx Plik abc.001 (1)
2024-03-17, 17:48:27
xx Zlecę dopracowanie programu w MatLab (0)
2024-03-13, 15:28:40
xx Linux Mint 21.3 XFCE brak dźwieku po paru minutach (karta muzyczna zintegrowana) (5)
2024-03-12, 23:07:01

Autor Wątek: !!! znowu neostrada - firmware - POMOCY !!!  (Przeczytany 11348 razy)

marek_merlin

  • Gość
!!! znowu neostrada - firmware - POMOCY !!!
« dnia: 2005-11-24, 15:35:42 »
No to mam duzy problem z linuxem.

Jestem totalnie zielony w linuxie więc kupiłem sobie SUSE 10.0 na początek. W ramach testu postanowiłem odpalic sobie płytkę live. Wszystko się adnie zbootowało wybrałem z listy SUSE LIVE. i zaczęło się. Mianowici pojawił się ekran z jakimiś czterema ikonkami (monitor, klawiatura itd.) Ostatnia (i podświetlona) była ikonka przedstawiająca chyba dysk twardy. I teraz tak: nic się nie dzieje (lamka dysku nie pracuje, plyta się nie kręci). Wyświetla mi się w rogu napis PRESS ESC FOR MORE DETAILS. Nacisnąłem i pojawiła mi sie konsola (chyba), z której ni jak nie można wyjść i nadal nic się nie dzieje. Próbowałem wszytsko powtarzać kilka razy. Co jest?? Może macie jakąś odpowiedź.

PS Na dysku mam ktualnie Windows XP

marek_merlin

  • Gość
!!! znowu neostrada - firmware - POMOCY !!!
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-11-24, 15:55:11 »
PS2 Na konsoli 3 razy przewijaja się jakieś teksty odnośnie pamięci i za każdym razem przewinięcie kończy się błedem: \\"Out Of Memory: Killed (coś) 1508 (rm). Mam jakies 1GB na dysku. A tam gdziem ma Win to ok 400MB> Mam 256MB RAM i nie mam partycji SWAP.

marek_merlin

  • Gość